კონკურენციის სააგენტო -  ხორბლისა და პურპროდუქტების ბაზრის მონიტორინგი კვლავ მიმდინარეობს

„საქართველოს კონკურენციის სააგენტო“ 2018 წლის საქმიანობის ანგარიშს აქვეყნებს, რომლის მიხედვითაც, გასული წელს, სააგენტო 6 სასაქონლო/მომსახურების ბაზრის მონიტორინგს ახორციელებდა.

კერძოდ, ესენია: 1) საავტომობილო საწვავისა და გაზის ბაზრის მონიტორინგი; 2) ხორბლისა და პურპროდუქტების ბაზრის მონიტორინგი; 3) სასტუმროების ონლაინ-დაჯავშნის ბაზრის მონიტორინგი; 4) ავტო-დაზღვევის ბაზრის მონიტორინგი; 5) ჩვილ ბავშვთა კვების ბაზრის მონიტორინგი; 6) ფილტრიანი და უფილტრო სიგარეტების ბაზრის მონიტორინგი.

როგორც „ინტერპრესნიუსთან“ საუბრისას, უწყებაში განმარტავენ, დასრულდა სასტუმროების ონლაინ-დაჯავშნის ბაზრის მონიტორინგი, ხოლო დანარჩენი ბაზრების და მათ შორის ხორბლისა და პურპროდუქტების ბაზრის მონიტორინგი მიდინარეობს.

„ამ ეტაპზე „საქართველოს კონკურენციის სააგენტო“ ხორბლისა და პურპროდუქტების ბაზრის მონიტორინგს ახორციელებს მიღებული შედეგები იქნება საჯარო და ყველასათვის ხელმისაწვდომი", -აცხადებენ კონკურენციის სააგენტოში.

შეგახსენებთ, რომ 10 დეკემბრიდან მაღაზიებში პურის ფასმა, დაახლოებით, 5-10 თეთრით მოიმატა. იმავე დღეს, მთავრობის სხდომის დაწყების წინ, პრემიერ-მინისტრმა მამუკა ბახტაძემ საკითხის შესწავლა კონკურენციის სააგენტოს დაავალა, რამდენადაც კეთდებოდა შეფასებები, რომ შესაძლოა, ფასის მატება არაჯანსაღი კონკურენციით ყოფილიყო გამოწვეული.

იოსებ ბარათაშვილი - ახლა მთავარია, გამოძიებამ უტყუარად დაადგინოს იმ პირების ვინაობა, რომელთა ქმედებამაც გამოიწვია შაქარაშვილის გარდაცვალება
ქართული პრესის მიმოხილვა 10.07.2020
ალექსეი მალაშენკო - ვინც არ უნდა მოიგოს საქართველოს არჩევნებში, აფხაზეთისა და სამხრეთ ოსეთის საკითხებში არაფერი შეიცვლება, ამიტომ, კრემლისთვის პრინციპული მნიშვნელობა არ აქვს, ვინ გაიმარჯვებს
სუბსიდირებული იპოთეკური სესხი - ახალი შესაძლებლობა ტერაბანკისგან
სილქნეტის მობილური აბონენტები თიბისის მობაილბანკით სარგებლობას ინტერნეტის დახარჯვის გარეშე შეძლებენ
დეველოპერული კომპანია "ბლოქსი" მომხმარებლებს ბინებზე გრანდიოზულ ფასდაკლებას სთავაზობს
სადაზღვევო კომპანია "ბენეფიტსი" მცირე და საშუალო ბიზნესკომპანიებს სპეციალურ პირობებს სთავაზობს
FDA-იმ IQOS-თან დაკავშირებით გადაწყვეტილება მიიღო და კომპანიის მარკეტინგის უფლება მისცა  (R)