„თიბისის“ ციფრული ბანკის საჩუქრების კამპანიაში, რომელმაც სტარტი 1-ელ ნოემბერს აიღო, 270 ათასზე მეტი უნიკალური მონაწილე ჩაერთო.
„თიბისის“ გავრცელებული ინფორმაციით, დღემდე კამპანიაში 18 კითხვა დაისვა ბონუს კითხვებთან ერთად, ხოლო კითხვებზე გაცემული პასუხების 90.6 % სწორია.
„თიბისის“ ციფრული ბანკის კამპანიაში ჩართვა ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია. მათ შეუძლიათ მიიღონ ყოველდღიური ფულადი პრიზები და ფინალური ეტაპის კითხვების მინიშნებები, ასევე კამპანიის ფინალურ ეტაპზე, რომელიც იანვარში გაიმართება, მოიგონ 50 000, 20 000 ან 10 000 ლარი.
„წესები მარტივია, ციფრულ ბანკში შესვლისას, დაგხვდება საჩუქრის ღილაკი, რომელზეც თითის დაჭერის შედეგად, გამოჩნდება კითხვა, რომელსაც სწორად და სწრაფად უნდა ვუპასუხოთ. სწორი პასუხის შემთხვევაში მომხმარებელი მიიღებს 50 ქულას, ხოლო არასწორი პასუხის შემთხვევაში კი 10 ქულას. ბონუს კითხვებზე პასუხის გაცემით კი, ქულები ორმაგდება.
ყველაზე მარტივი კითხვა, რომელზეც მომხმარებელთა 99% -მა სწორად უპასუხა, ქართულ ფილმს შეეხებოდა. კითხვა იყო შემდეგი: ჩამოთვლილთაგან რომელია ქართული ფილმის სათაური? 1) „ფორთოხლები“ 2) „ანანასები“ 3) „მანდარინები“ 4) „მარაკუიები“, სწორი პასუხი კი იყო „მანდარინები.“ ყველაზე რთული კი, ქართული ლიტერატურული ნაწარმოების პერსონაჟის სახელის გამოცნობა აღმოჩნდა - რა ერქვა ოთარაანთ ქვრივის ქმარს? 1) თევდორე 2) გიორგი 3) ოთარი 4) არჩილი. სწორი პასუხი იყო - თევდორე, რომელიც მხოლოდ 45%-ს ახსოვდა სწორად.
კამპანია 3 თვის განმავლობაში გაგრძელდება და მასში ჩართვა ნებისმიერ დროს არის შესაძლებელი „თიბისის“ ციფრული ბანკის მომხმარებლებისთვის, მთავარია მომხმარებელს გადმოწერილი ჰქონდეს „თიბისის“ ციფრული ბანკის აპლიკაცია, აპლიკაცია იყოს განახლებული და მომხმარებელი და იყოს სრულწლოვანი.
„თიბისის“ ციფრული ბანკი 800 000-ზე მეტი მომხმარებლის ყოველდღიურობის ნაწილია. ნებისმიერი ადგილიდან, ნებისმიერ დროს სხვადასხვა ტრანზაქციის შესრულება, თუ მომსახურების მიღება მცირე დროშია შესაძლებელი. „თიბისი“ აგრძელებს სხვადასხვა პროდუქტის და მომსახურების განვითარებას მომხმარებლების ცხოვრების გამარტივებისთვის.
გაიგე უფრო მეტი აქ: https://www.products.tbconline.ge/digital-bank-gifts,“ - აღნიშნულია გავრცელებულ ინფორმაციაში.