გამოკითხვის მიხედვით, მკითხველთა უმეტესობა ყველაზე მეტად საინფორმაციო ვებ-გვერდებს, ყველაზე ნაკლებად კი ტელევიზიებსა და სოციალურ მედიას ენდობა

საინფორმაციო პორტალებზე: ipn.ge, ambebi.ge, kvirispalitra.ge და bpn.ge-ზე ჩატარებული გამოკითხვის შედეგების მიხედვით, მკითხველთა უმეტესობა ყველაზე მეტად საინფორმაციო ვებ-გვერდებს, ყველაზე ნაკლებად კი ტელევიზიებსა და სოციალურ მედიას ენდობა.

გამოკითხვა 10 იანვარს ჩატარდა და მასში მონაწილეობა 2 636-მა პირმა მიიღო.

უფრო კონკრეტულად, შეკითხვაზე: „ყველაზე მეტად რა სახის მედიას ენდობით,“ პასუხები ასე გადანაწილდა:

საინფორმაციო ვებ-გვერდები - 41 %

ტელევიზია - 26 %

სოციალური მედია (Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok და სხვ.) – 15 %

პრინტი (ბეჭდური მედია) - 8 %

გასართობი ვებ-გვერდები - 6 %

რადიო - 4%

რაც შეეხება კითხვას: „რა სახის მედიას ენდობით ყველაზე ნაკლებად“, მკითხველთა პოზიცია ასე გამოიყურება:

ტელევიზია - 30 %

სოციალური მედია (Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok და სხვ.) – 28 %

საინფორმაციო ვებ-გვერდები - 17%

გასართობი ვებ-გვერდები - 13 %

პრინტი (ბეჭდური მედია) – 8 %

რადიო - 4 %

გიორგი კაჭარავა - აფხაზეთის ექსპანსიისთვის რუსეთი ახალ მექანიზმებს ამუშავებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 25.07.2024
„ვისოლ ჯგუფმა“ თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში „საბვეის“ მე-16 რესტორანი გახსნა
კახა ოქრიაშვილი - „ოცნების“ ორმაგი და სამმაგი თამაში ომამდე მიგვიყვანს
კახეთის გზატკეცილზე „კარფურის” სუპერმარკეტი უკვე გაიხსნა
„ბიოგრაფი ლივინგი“ დეველოპერულ ბაზარზე მოღვაწეობის პირველივე წლის ბოლოს მე-4 ახალ პროექტს იწყებს
Keepz-მა ღია ბანკინგის ლიცენზია მიიღო