გამოკითხვის მიხედვით, მკითხველთა უმეტესობა ყველაზე მეტად საინფორმაციო ვებ-გვერდებს, ყველაზე ნაკლებად კი ტელევიზიებსა და სოციალურ მედიას ენდობა

საინფორმაციო პორტალებზე: ipn.ge, ambebi.ge, kvirispalitra.ge და bpn.ge-ზე ჩატარებული გამოკითხვის შედეგების მიხედვით, მკითხველთა უმეტესობა ყველაზე მეტად საინფორმაციო ვებ-გვერდებს, ყველაზე ნაკლებად კი ტელევიზიებსა და სოციალურ მედიას ენდობა.

გამოკითხვა 10 იანვარს ჩატარდა და მასში მონაწილეობა 2 636-მა პირმა მიიღო.

უფრო კონკრეტულად, შეკითხვაზე: „ყველაზე მეტად რა სახის მედიას ენდობით,“ პასუხები ასე გადანაწილდა:

საინფორმაციო ვებ-გვერდები - 41 %

ტელევიზია - 26 %

სოციალური მედია (Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok და სხვ.) – 15 %

პრინტი (ბეჭდური მედია) - 8 %

გასართობი ვებ-გვერდები - 6 %

რადიო - 4%

რაც შეეხება კითხვას: „რა სახის მედიას ენდობით ყველაზე ნაკლებად“, მკითხველთა პოზიცია ასე გამოიყურება:

ტელევიზია - 30 %

სოციალური მედია (Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok და სხვ.) – 28 %

საინფორმაციო ვებ-გვერდები - 17%

გასართობი ვებ-გვერდები - 13 %

პრინტი (ბეჭდური მედია) – 8 %

რადიო - 4 %

რობინ დანიგანი - ვცდილობთ თუ არა ქართველი ხალხის დასანქცირებას? ცალსახად არა! ჩვენ გვსურს საუკეთესო ამ ქვეყნისთვის და გვსურს, რომ ეს ქვეყანა წარმატებული იყოს
ესტონეთის ელჩი - თუ გვინდა ევროკავშირის წევრობა, უნდა ვითამაშოთ წესების მიხედვით - საქართველოს ხელისუფლება ამბობს, რომ უახლოვდება ევროკავშირს, მაგრამ მათი ქმედებები ამას არ ადასტურებს
ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ძალიან მინდა დავიჯერო, რომ ჩინური კომპანიის შერჩევა პროექტის განსახორციელებლად უბრალოდ გაუაზრებელი ნაბიჯია და არა პოლიტიკური ტრენდის შეცვლის შემაშფოთებელი ნიშანი
მწვანე განვითარების მხარდაჭერა თუ ხელის შეშლა - „ჭარბი საწარმოო სიმძლავრის“ თეორიის სიყალბე
„საქკაბელმა“ ბრონირებული NAYBY კაბელის წარმოება დაიწყო
4 რჩევა სამსუნგის ინჟინრებისგან თუ როგორ გამოიყენო Windfree კონდიციონერი ყველაზე ეფექტურად
ბათუმში „ლისი დეველოპმენტის“ ახალი პროექტის - ბუკნარის პრეზენტაცია გაიმართა
ქართული პრესის მიმოხილვა 20.06.2024