„ქართული კუთხეების ფესტივალი“ – „წისქვილი ჯგუფის“ კიდევ ერთი ახალი წამოწყება

„ქართული კუთხეების ფესტივალი“ „წისქვილი ჯგუფის“ მორიგი ინიციატივაა, რომელიც მიზნად ქვეყნის კუთხეების კულტურის, ფოლკლორის, ქორეოგრაფიისა და გასტრონომიის პოპულარიზაციას ისახავს.

20 მაისიდან ივლისის ბოლომდე, ყოველ მეორე შაბათ-კვირას წისქვილის ეზოში საქართველოს სხვადასხვა კუთხე – სვანეთი, სამეგრელო, გურია, აჭარა, რაჭა, იმერეთი და კახეთი – საკუთარ კულტურასა და გასტრონომიას წარადგენს.

„წისქვილი ჯგუფი“ 20 წელია სტუმარმასპინძლობის სექტორში ერთ-ერთი გამორჩეული ბრენდია, მუდმივად განვითარებაზე ორიენტირებული. ამჯერად კი „ქართული კუთხეების ფესტივალის“ ტრადიციად ქცევა დავისახეთ მიზნად.

ქართველ და უცხოელ სტუმრებს შესაძლებლობა მიეცემათ გაიცნონ ქვეყნის სხვადასხვა რეგიონი და მათი ავთენტური გემოებითა და ცეკვა-სიმღერით ისიამოვნონ. ამ დღეებში ისინი დააგემოვნებენ საქართველოს კუთხეების გამორჩეულ კერძებს, თავად ისწავლიან მათ მომზადებას და იხილავენ რეგიონების საუკეთესო წარმომადგენლებს, მათ შორის, ასწლოვან ანსამბლ „რიჰოს“ სვანეთიდან, „ელესას“ მაღალმთიანი ქედიდან, რაჭველებს, მეგრელებს, კახელებს, გურულებს და ა.შ.“, – ამბობს „წისქვილი ჯგუფის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელი, ანანო თავხელიძე.

კონკრეტული კუთხისადმი მიძღვნილ დღეებში, მენიუს ტრადიციული კერძები და დღის ღვინო დაემატება. ეზოში სპეციალურად მოეწყობა ჯიხურები, საიდანაც სხვადასხვა ხემსის თუ სასმლის შეძენა და იქვე დაგემოვნება იქნება შესაძლებელი. სურვილის შემთხვევაში, რესტორნის ტერიტორიაზე არსებული სივრცეების დაჯავშნას სტუმრები წინასწარ შეძლებენ.

ამასთან ერთად, წისქვილის სივრცეში გამოყოფილი იქნება საბავშვო ზონა, სადაც ბავშვები სხვადასხვა ტიპის აქტივობებით დაკავდებიან.

ფესტივალზე თავიანთ პროდუქციას ქართული კომპანიები წარადგენენ, მათ შორის, „ბადაგი“, მეღვინეობა „ენკენი“, „ქეთო’ს“, ღვინის ბრენდი „ფესვები“ და „შუმი“.

„ძალიან გვიხარია, რომ ვუერთდებით „ქართული კუთხეების ფესტივალს“. „ფესვები“ სტუმრებს შესთავაზებს ღვინის უნიკალურ არჩევანს. ჩვენი სომელიეები სტუმრობენ საქართველოს ყველა რეგიონის მცირე მევენახეს, ქარხნებსა და მონასტრებს, რათა შეარჩიონ განსაკუთრებული და გამორჩეული არომატის და გემოვნური თვისებების მქონე სასმელი. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ ღვინო, რომელსაც „ფესვების“ ბრენდით ვაწარმოებთ, მზადდება იმ რეგიონში, რომლისთვისაც ეს სახეობა მშობლიურია“, – გვითხრა „კანტის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელმა, მაცაცო გორდეზიანმა.

ქართული ნატურალური პროდუქციის მწარმოებელი სტარტაპის, „ქეთო’ს“ დამფუძნებელი კი აღნიშნავს, რომ ფესტივალი მისი ბრენდის წარდგენისა და სტუმრებისგან უკუკავშირის მიღების შესაძლებლობაა.

„ქართული კუთხეების ფესტივალი“ ძალიან მნიშვნელოვანია ჩემთვის და ზოგადად ჩვენნაირი სტარტაპებისთვის. ის მნიშვნელოვან როლს ითამაშებს ბრენდის ცნობადობის გაზრდასა და მის პოპულარიზაციაში. დიდი მადლობა წისქვილი ჯგუფს, რომ მომცა საშუალება მიმეღო მონაწილეობა ამ საოცარ ფესტივალში“, – ამბობს „ქეთო’ს“ დამფუძნებელი, ქეთი მელაძე.

ფესტივალს მხარდაჭერას უცხადებს საქართველოს მუნიციპალიტეტებიც. მასში მონაწილეობას მიიღებს ქუთაისის, ონის, ყვარლის, თელავის, ქედის, ზუგდიდისა და მესტიის მუნიციპალიტეტები.

„ქართული კუთხეების ფესტივალი“ ტრადიციად იქცევა და ყოველწლიურად, გაზაფხული-ზაფხულის სეზონს მას დავუთმობთ. დარწმუნებული ვართ, დაინტერესება და ჩართულობა პირველივე წელს ძალიან დიდი იქნება. მომდევნო წელს კი, გვჯერა, ამ დღეებზე დასასწრებად სპეციალურად ესტუმრებიან საქართველოს ტურისტები“, – ამბობს „წისქვილი ჯგუფის“ გენერალური დირექტორი, ლაშა ჩხაიძე.

დეტალური ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ ესტუმროთ წისქვილის ფეისბუქ გვერდსა და ფესტივალის ღონისძიებას.

ინფორმაციას "წისქვილი ჯგუფი" ავრცელებს.

დიმიტრი ცქიტიშვილი - ხელისუფლებამ იცის, რომ ამერიკასთან ურთიერთობების დალაგების კუთხით ჩიხშია, ახლა მათ ერთადერთი ამოცანა აქვთ - არჩევნები მოიგონ და შემდეგ თქვან: ხალხმა ჩვენ აგვირჩია და დაანებეთ თავი ამ ქვეყანას
ვახტანგ ხმალაძე - თბილისის საქალაქო სასამართლოს მოსამართლე პრეზიდენტის კონსტიტუციურ უფლებამოსილებებში შეიჭრა, რისი უფლებაც მას არ ჰქონდა
ქართული პრესის მიმოხილვა 25.07.2024
კახა ოქრიაშვილი - „ოცნების“ ორმაგი და სამმაგი თამაში ომამდე მიგვიყვანს
კახეთის გზატკეცილზე „კარფურის” სუპერმარკეტი უკვე გაიხსნა
„ბიოგრაფი ლივინგი“ დეველოპერულ ბაზარზე მოღვაწეობის პირველივე წლის ბოლოს მე-4 ახალ პროექტს იწყებს
Keepz-მა ღია ბანკინგის ლიცენზია მიიღო