ნაბეღლავისა და წყაროს წყალი ბახმაროს მწარმოებელმა კომპანია „წყალი მარგებელმა“ ლიმონათის წარმოება დაიწყო

ქართული ბრენდი „ჯეო ნატურა“ ექვსი სახეობის გემოს აერთიანებს. მსხალი, ტარხუნა, ნაღები, ფეიხოა და საფერავი დამზადებულია ბუნებრივი არომატებით, რომელიც ქართული, ტრადიციული ლიმონათის გემოთი ხასიათდება.

საინტერესო დიზაინი და ქართული გემო თითოეულ დღეს განსაკუთრებულ ელფერს შესძენს, ხოლო სადღესასწაულო სუფრას მრავალფეროვანს გახდის.

მომხმარებელს უკვე შეუძლია ლიმონათის სხვადასხვა ზომის შეფუთვის, როგორც თბილისში, ასევე რეგიონებში შეძენა.

საზოგადოება უკვე კარგად იცნობს „ჯეო ნატურას“ არაგაზირებულ, ნატურალურ მინერალურ წყალსა და საბავშვო წყალს ბასტისა და ბუბუს გმირების გამოსახულებით. ბრენდი მომხმარებელს მომავალში მრავალ სიურპრიზს ჰპირდება.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ 2017 წელს სო­ფელ ნა­ბეღ­ლავ­ში კომ­პა­ნია “წყა­ლი მარ­გებ­ლის” უდი­დე­სი, უახ­ლე­სი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბით აღ­ჭურ­ვი­ლი ქარ­ხა­ნა გა­იხ­სნა და შე­სა­ბა­მი­სად ახა­ლი ლიმონათი ხარისხის სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტებს ­აკ­მა­ყო­ფი­ლებს. კომ­პა­ნი­ის პრი­ო­რი­ტეტს ეროვ­ნუ­ლი, ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ცი­ის შექ­მნა წარ­მო­ად­გენს.

(R)

თორნიკე შარაშენიძე  - „ოცნებას“ სურს ხელისუფლებაში მესამე ვადითაც დარჩენა და ამისთვის სიტუაციას ამზადებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 17.08.2019
მიხეილ უკლება - ანაკლიის პროექტის განსახორციელებლად დიდი მნიშვნელობა აქვს, როგორ დაბალანსდება შავი ზღვის რეგიონში გლობალური და რეგიონალური მოთამაშეების ინტერესები
კომპანიამ Aviabiletebi.org მობილური აპლიკაცია ანდროიდის სისტემაზეც განაახლა
SS.ge-ში გუგლის სერვისების ინტეგრაცია მოხდა
Cushman and Wakefield Georgia-ს კვლევის მიხედვით "გალერია თბილისი" თბილისის საუკეთესო სავაჭრო ცენტრად დასახელდა
საერთაშორისო სარეიტინგო კომპანია Scope Ratings-მა სს „ნიკორას“  BB- რეიტინგი მიანიჭა, სს „ნიკორა ტრეიდს“ B+ რეიტინგი დაუდასტურა