ნაბეღლავისა და წყაროს წყალი ბახმაროს მწარმოებელმა კომპანია „წყალი მარგებელმა“ ლიმონათის წარმოება დაიწყო

ქართული ბრენდი „ჯეო ნატურა“ ექვსი სახეობის გემოს აერთიანებს. მსხალი, ტარხუნა, ნაღები, ფეიხოა და საფერავი დამზადებულია ბუნებრივი არომატებით, რომელიც ქართული, ტრადიციული ლიმონათის გემოთი ხასიათდება.

საინტერესო დიზაინი და ქართული გემო თითოეულ დღეს განსაკუთრებულ ელფერს შესძენს, ხოლო სადღესასწაულო სუფრას მრავალფეროვანს გახდის.

მომხმარებელს უკვე შეუძლია ლიმონათის სხვადასხვა ზომის შეფუთვის, როგორც თბილისში, ასევე რეგიონებში შეძენა.

საზოგადოება უკვე კარგად იცნობს „ჯეო ნატურას“ არაგაზირებულ, ნატურალურ მინერალურ წყალსა და საბავშვო წყალს ბასტისა და ბუბუს გმირების გამოსახულებით. ბრენდი მომხმარებელს მომავალში მრავალ სიურპრიზს ჰპირდება.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ 2017 წელს სო­ფელ ნა­ბეღ­ლავ­ში კომ­პა­ნია “წყა­ლი მარ­გებ­ლის” უდი­დე­სი, უახ­ლე­სი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბით აღ­ჭურ­ვი­ლი ქარ­ხა­ნა გა­იხ­სნა და შე­სა­ბა­მი­სად ახა­ლი ლიმონათი ხარისხის სა­ერ­თა­შო­რი­სო სტან­დარ­ტებს ­აკ­მა­ყო­ფი­ლებს. კომ­პა­ნი­ის პრი­ო­რი­ტეტს ეროვ­ნუ­ლი, ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ცი­ის შექ­მნა წარ­მო­ად­გენს.

(R)

ხათუნა ლაგაზიძე -  პარლამენტში მიმდინარე პროცესები იმის ტესტიც არის, თუ რად უღირს თანამედროვე დასავლურ პოლიტიკურ ელიტას საქართველო
ქართული პრესის მიმოხილვა 15.11.2019
მაია ბითაძე - ევროპამ 50 წლით გაგვისწრო, მაგრამ ნაბიჯ-ნაბიჯ ჩვენც მივყვებით
გამოიძახე ექიმი სახლში - REDMED ინოვაცია ქართულ სამედიცინო სფეროში
#იმოგზაურევისოლთანერთად - საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე მედია-ტური გაიმართა
Konica Minolta-ს პირველი ოფისი 12 ნოემბერს თბილისში ოფიციალურად გაიხსნა
ტოიოტა ფორტუნერი - თავდაჯერებულობა ნებისმიერ გზაზე, ახლა უკვე დიზელის ძრავით
აგრესიული რეგულაციების გვერდითი მოვლენები სამშენებლო ბაზარზე – ფასების ზრდა