„აიპლიუსი“ - კომპანია 30%-იან ზრდაზე გავიდა

გასული თვის რეალიზაციის მაჩვენებლით, „აიპლიუსი” წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 30%-ით გაიზარდა.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ „აიპლიუსიდან“ აცნობეს, კომპანიაში აცხადებენ, რომ საბანკო რეგულაციის წნეხი სრულად ამოწურულია და კომპანია 30%-იან ზრდაზე გავიდა.

„გასულ წლის რამდენიმე რეგულაციის მიუხედავად, უკვე მაღალ ზრდაზე გავედით. 30%-იანი ზრდა ნიშნავს, რომ საბანკო რეგულაციის წნეხი სრულად ამოწურულია. მაისში გაყიდვების ზრდაში მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს Apple-ის პროდუქციის გაყიდვების ზრდას რაოდენობრივადაც. მზარდია SAMSUNG-ის პროდუქციის გაყიდვის მაჩვენებელი, რომელიც გასულ თვესთან შედარებით, რაოდენობრივად 120%-ით გაიზარდა”, - აცხადებენ „აიპლიუსში”.

მათივე ინფორმაციით, „აიპლიუსში” გაყიდვების ზრდას მომხმარებელთან სწორ კომუნიკაციას უკავშირებენ, კომპანიის ინფორმაციით, ზრდის პროგნოზირება თავიდანვე იყო შესაძლებელი, რადგან ჩატარებულ გამოკითხვებში iPlus-ისადმი ლოიალურად განწყობილ მომხმარებელთა რაოდენობა გაზრდილია.

“ჩვენ პერიოდულად ვატარებთ კვლევებს. ამჟამად მომხმარებლის გაზრდილი ლოიალურობის შენარჩუნებაა მნიშნელოვანი. აღსანიშნავია, აიპლიუსის გუნდის მოტივაცია, რომელიც ქმნის საუკეთესო მომსახურებასა და შეთავაზებებს მომხმარებლებისთვის.

კომპანია მომხმარებლებს მადლობას უხდის გამოცხადებული ნდობისთვის. აიპლიუსი Apple-ის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში, 1 მარტიდან კომპანიამ SAMSUNG-ის ხაზის დამატების შესახებ გაავრცელა განცხადება“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

იგორ ტიშკევიჩი - უახლოესი 3-4 წელი მოსკოვის აგრესიული პოლიტიკის გამო პოსტსაბჭოთა ქვეყნებისთვის მშვიდობიანი ვერ იქნება
ქართული პრესის მიმოხილვა 07.08.2020
გიორგი პერტაია - სავაჭრო პალატა მეწარმეებს ბიზნესის მხარდამჭერ ყველა პროგრამას ერთ ონლაინ პლატფორმაზე სთავაზობს
ახალი Galaxy Note 20 და Note 20 Ultra წინასწარი შეკვეთა დაიწყო
ბარათიდან თანხის განაღდების ახალი სერვისი ლიბერთის მომხმარებლისთვის „ნიკორა სუპერმარკეტის“ ქსელში