„აიპლიუსის“ ვაკის ფილიალში გაყიდვები  136%-ით, ხოლო პეკინის ფილიალში -  129%-ით გაიზარდა

„აიპლიუსის“ ვაკის ფილიალში გაყიდვები  136%-ით, ხოლო პეკინის ფილიალში -  129%-ით გაიზარდა

ივლისში, აიპლიუსის ვაკის ფილიალში გაყიდვები 136%-ით გაიზარდა, ხოლო პეკინზე 129%-იანი ზრდა დაფიქსირდა. ამის შესახებ „აიპლიუსის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაშია აღნიშნული. მათივე ცნობით, საერთო ჯამში “აიპლიუსი” გასული წლის პერიოდთან შედარებით 48%-ით გაიზარდა, რაც დაგეგმილზე მაღალი მაჩვენებელია.„აღსანიშნავია, რომ გაყიდვების ზრდა არ იყო გამოწვეული სავალუტო დევლავაციის შედეგად ლარის ოდენობის მატებით. გაყიდვების ზრდა გამოწვეული იყო მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდით. გასული წლის ივლისთან შედარებით წელს გაცილებით მეტმა მომხმარებელმა შეიძინა “აიპლიუსში”.განვადების რეგულაციის შემდეგ დაბალი ზრდის ტენდენცია იყო ქუთაისის ფილიალში, თუმცა ივლისში 6%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, რითაც ქუთაისის ფილიალმაც გადალახა რეგულაციით გამოწვეული ნეგატიური შედეგები. ბათუმის ფილიალში 27.5%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, ბათუმში გაყიდვების ტრენდი აღმავლობით ხასიათდება.

Apple-ის პროდუქციიდან ყველაზე მოთხოვნადი მოდელი ივლისის თვეში, Apple-ის უსადენო ყურსასმენი AirPods იყო, მეორე ადგილზე პოპულარობით iPhone X და ხოლო მესამეზე iPhone Xs Max გავიდა.

“აიპლიუსი არის პასუხისმგებლიანი კომპანია, ჩვენ 3 თვეა პერიოდულად ვაქვეყნებთ ჩვენი მუშაობის შედეგებს, რადგან ანგარიშვალადებულებას ვგრძნობთ მომხმარებლის წინაშე. მონაცემებს, რომელსაც ვიღებთ საიმედოა ზრდის კუთხით. ცხადია, ლარის დევალვაცია აძვირებს პროდუქციას, რაც ჩვენს მაღაზიებშია წარმოდგენელი, რადგან დოლარის და ლარის ურთიერთქმედებაზეა პროდუქციის ფასები მიბმული, თუმცა მიუხედავად სავალუტო რყევებისა, მაქსიმალურად ვცდილობთ შევინარჩუნოთ საუკეთესო ფასი”, - აცხადებენ აიპლიუსში.

“აიპლიუსის” Apple-ის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში, კომპანია 2009 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და ამიერკავაკასიაში Apple-ის პროდუქციის უმსხვილესი იმპორტიორია. 2019 წლის 1 აპრილიდან “აიპლიუსი” მულტიბრენდი გახდა და SAMSUNG-ის სმარტფონების ხაზი დაამატა.

ივლისში, აიპლიუსის ვაკის ფილიალი 57%-ით გაიზარდა, ხოლო პეკინზე 56%-იანი ზრდა დაფიქსირდა. საერთო ჯამში “აიპლიუსი” გასული წლის პერიოდთან შედარებით 32%-ით გაიზარდა, რაც დაგეგმილზე მაღალი მაჩვენებელია. აღსანიშნავია, რომ გაყიდვების ზრდა არ იყო გამოწვეული სავალუტო დევლავაციის შედეგად ლარის ოდენობის მატებით. გაყიდვების ზრდა გამოწვეული იყო მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდით. გასული წლის ივლისთან შედარებით წელს გაცილებით მეტმა მომხმარებელმა შეიძინა “აიპლიუსში”.

განვადების რეგულაციის შემდეგ დაბალი ზრდის ტენდენცია იყო ქუთაისის ფილიალში, თუმცა ივლისში 6%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, რითაც ქუთაისის ფილიალმაც გადალახა რეგულაციით გამოწვეული ნეგატიური შედეგები. ბათუმის ფილიალში 22%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, ბათუმში გაყიდვების ტრენდი აღმავლობით ხასიათდება.

Apple-ის პროდუქციიდან ყველაზე მოთხოვნადი მოდელი ივლისის თვეში, Apple-ის უსადენო ყურსასმენი AirPods იყო, მეორე ადგილზე პოპულარობით iPhone X და ხოლო მესამეზე iPhone Xs Max გავიდა.

“აიპლიუსი არის პასუხისმგებლიანი კომპანია, ჩვენ 3 თვეა პერიოდულად ვაქვეყნებთ ჩვენი მუშაობის შედეგებს, რადგან ანგარიშვალადებულებას ვგრძნობთ მომხმარებლის წინაშე. მონაცემებს, რომელსაც ვიღებთ საიმედოა ზრდის კუთხით. ცხადია, ლარის დევალვაცია აძვირებს პროდუქციას, რაც ჩვენს მაღაზიებშია წარმოდგენელი, რადგან დოლარის და ლარის ურთიერთქმედებაზეა პროდუქციის ფასები მიბმული, თუმცა მიუხედავად სავალუტო რყევებისა, მაქსიმალურად ვცდილობთ შევინარჩუნოთ საუკეთესო ფასი”, - აცხადებენ აიპლიუსში.

“აიპლიუსის” Apple-ის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში, კომპანია 2009 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და ამიერკავაკასიაში Apple-ის პროდუქციის უმსხვილესი იმპორტიორია. 2019 წლის 1 აპრილიდან “აიპლიუსი” მულტიბრენდი გახდა და SAMSUNG-ის სმარტფონების ხაზი დაამატა’, - აღნიშნულია „აიპლიუსის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

„აიპლიუსის“ ვაკის ფილიალში გაყიდვები  136%-ით, ხოლო პეკინის ფილიალში -  129%-ით გაიზარდა

ივლისში, აიპლიუსის ვაკის ფილიალში გაყიდვები 136%-ით გაიზარდა, ხოლო პეკინზე 129%-იანი ზრდა დაფიქსირდა. ამის შესახებ „აიპლიუსის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაშია აღნიშნული. მათივე ცნობით, საერთო ჯამში “აიპლიუსი” გასული წლის პერიოდთან შედარებით 48%-ით გაიზარდა, რაც დაგეგმილზე მაღალი მაჩვენებელია.„აღსანიშნავია, რომ გაყიდვების ზრდა არ იყო გამოწვეული სავალუტო დევლავაციის შედეგად ლარის ოდენობის მატებით. გაყიდვების ზრდა გამოწვეული იყო მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდით. გასული წლის ივლისთან შედარებით წელს გაცილებით მეტმა მომხმარებელმა შეიძინა “აიპლიუსში”.განვადების რეგულაციის შემდეგ დაბალი ზრდის ტენდენცია იყო ქუთაისის ფილიალში, თუმცა ივლისში 6%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, რითაც ქუთაისის ფილიალმაც გადალახა რეგულაციით გამოწვეული ნეგატიური შედეგები. ბათუმის ფილიალში 27.5%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, ბათუმში გაყიდვების ტრენდი აღმავლობით ხასიათდება.

Apple-ის პროდუქციიდან ყველაზე მოთხოვნადი მოდელი ივლისის თვეში, Apple-ის უსადენო ყურსასმენი AirPods იყო, მეორე ადგილზე პოპულარობით iPhone X და ხოლო მესამეზე iPhone Xs Max გავიდა.

“აიპლიუსი არის პასუხისმგებლიანი კომპანია, ჩვენ 3 თვეა პერიოდულად ვაქვეყნებთ ჩვენი მუშაობის შედეგებს, რადგან ანგარიშვალადებულებას ვგრძნობთ მომხმარებლის წინაშე. მონაცემებს, რომელსაც ვიღებთ საიმედოა ზრდის კუთხით. ცხადია, ლარის დევალვაცია აძვირებს პროდუქციას, რაც ჩვენს მაღაზიებშია წარმოდგენელი, რადგან დოლარის და ლარის ურთიერთქმედებაზეა პროდუქციის ფასები მიბმული, თუმცა მიუხედავად სავალუტო რყევებისა, მაქსიმალურად ვცდილობთ შევინარჩუნოთ საუკეთესო ფასი”, - აცხადებენ აიპლიუსში.

“აიპლიუსის” Apple-ის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში, კომპანია 2009 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და ამიერკავაკასიაში Apple-ის პროდუქციის უმსხვილესი იმპორტიორია. 2019 წლის 1 აპრილიდან “აიპლიუსი” მულტიბრენდი გახდა და SAMSUNG-ის სმარტფონების ხაზი დაამატა.

ივლისში, აიპლიუსის ვაკის ფილიალი 57%-ით გაიზარდა, ხოლო პეკინზე 56%-იანი ზრდა დაფიქსირდა. საერთო ჯამში “აიპლიუსი” გასული წლის პერიოდთან შედარებით 32%-ით გაიზარდა, რაც დაგეგმილზე მაღალი მაჩვენებელია. აღსანიშნავია, რომ გაყიდვების ზრდა არ იყო გამოწვეული სავალუტო დევლავაციის შედეგად ლარის ოდენობის მატებით. გაყიდვების ზრდა გამოწვეული იყო მომხმარებელთა რაოდენობის ზრდით. გასული წლის ივლისთან შედარებით წელს გაცილებით მეტმა მომხმარებელმა შეიძინა “აიპლიუსში”.

განვადების რეგულაციის შემდეგ დაბალი ზრდის ტენდენცია იყო ქუთაისის ფილიალში, თუმცა ივლისში 6%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, რითაც ქუთაისის ფილიალმაც გადალახა რეგულაციით გამოწვეული ნეგატიური შედეგები. ბათუმის ფილიალში 22%-იანი ზრდა დაფიქსირდა, ბათუმში გაყიდვების ტრენდი აღმავლობით ხასიათდება.

Apple-ის პროდუქციიდან ყველაზე მოთხოვნადი მოდელი ივლისის თვეში, Apple-ის უსადენო ყურსასმენი AirPods იყო, მეორე ადგილზე პოპულარობით iPhone X და ხოლო მესამეზე iPhone Xs Max გავიდა.

“აიპლიუსი არის პასუხისმგებლიანი კომპანია, ჩვენ 3 თვეა პერიოდულად ვაქვეყნებთ ჩვენი მუშაობის შედეგებს, რადგან ანგარიშვალადებულებას ვგრძნობთ მომხმარებლის წინაშე. მონაცემებს, რომელსაც ვიღებთ საიმედოა ზრდის კუთხით. ცხადია, ლარის დევალვაცია აძვირებს პროდუქციას, რაც ჩვენს მაღაზიებშია წარმოდგენელი, რადგან დოლარის და ლარის ურთიერთქმედებაზეა პროდუქციის ფასები მიბმული, თუმცა მიუხედავად სავალუტო რყევებისა, მაქსიმალურად ვცდილობთ შევინარჩუნოთ საუკეთესო ფასი”, - აცხადებენ აიპლიუსში.

“აიპლიუსის” Apple-ის ოფიციალური პარტნიორია საქართველოში, კომპანია 2009 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და ამიერკავაკასიაში Apple-ის პროდუქციის უმსხვილესი იმპორტიორია. 2019 წლის 1 აპრილიდან “აიპლიუსი” მულტიბრენდი გახდა და SAMSUNG-ის სმარტფონების ხაზი დაამატა’, - აღნიშნულია „აიპლიუსის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

ემილ ავდალიანი - რუსეთს საერთაშორისო ასპარეზზე აზერბაიჯანის დამოუკიდებელი პოლიტიკის წარმოება არ აწყობს
ქართული პრესის მიმოხილვა 04.07.2025
სტრატეგიული ბიზნეს რეთრითი შალვა ახრახაძესთან ერთად - იმისთვის, რომ შემდეგ მეტი შეძლო, ხანდახან საჭიროა გაჩერდე
ბიქეი ჰოლდინგმა გიორგი ნატროშვილი თეთრი კვადრატის გენერალურ დირექტორად დანიშნა, რომელიც ინოვაციური მიდგომების დანერგვასა და საერთაშორისო ბაზრების ათვისებაზე გააკეთებს აქცენტებს
„მხურვალე ზაფხული აპექსში“ - ბინა საბურთალოზე უპრეცედენტო ფასად
ლიდერი არომათერაპიის სფეროში, ფრანგული პრემიუმ ბრენდი - ფიურესენშელი Puressentiel უკვე PSP-შია
ზურაბ ჩხაიძე განცხადებას ავრცელებს