ქეშბექი „ლიბერთისგან“ - „რასაცა გასცემ, შენია“ (R)

„ლიბერთიმ“ საკუთარი მომხმარებლებისთვის სრულიად ახალი, ინოვაციური და მასშტაბური ლოიალობის პროგრამა „ქეშბექი“ აამოქმედა. „ქეშბექი“ ბაზარზე არსებული მსგავსი ლოიალობის პროექტებისგან სრულიად განსხვავებული და უპრეცედენტოა.

„ლიბერთის“ ნებისმიერი ტიპის ბარათის მფლობელი, სპეციალურად შექმნილი საიტის Cashback.ge ან აპლიკაციის მეშვეობით სარგებლობს ქეშბექით ან ფასდაკლებით.

დღეისათვის, აღნიშნულ ლოიალობის პროგრამაში 400-ზე მეტი პარტნიორი მომსახურების და სავაჭრო ობიექტია ჩართული და მათი რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება.

„ლიბერთის“ მომხმარებლისთვის ქეშბექით სარგებლობა მარტივია. აპლიკაციაში ან https://cashback.ge-ზე, ინტერნეტ ბანკის მომხმარებლის სახელითა და პაროლით ავტორიზაციის შემდეგ, მომხმარებელი ირჩევს სასურველ შეთავაზებას იაქტიურებს და „ლიბერთის“ ნებისმიერი ბარათით, „ლიბერთის“ ტერმინალით გადახდისას მომენტალურად მიიღებს სარგებელს ქეშბექის ან ფასდაკლების სახით.

„ამ მასშტაბურ პროექტზე, ლიბერთის გუნდთან ერთად მუშაობდნენ კომპანიები ჰელიქსი, ვანდიო, ლივინგსტონი და კონექტი. სწორედ ჩვენი მჭიდრო თანამშრომლობის შედეგად შეიქმნა ინოვაციური ლოიალობის სისტემა, ტექნოლოგიურად გამართული, დახვეწილი და მარტივი აპლიკაცია. ჩვენი პარტნიორი კომპანიების ჩართულობით, ჩვენი მომხმარებელი კომფორტული მომსახურების გარდა, ყველაზე მაღალ და რაც მთავარია, მომენტალურ ფინანსურ სარგებელს მიიღებს. მომავალში ჩვენს მომხმარებელს არაერთ ინოვაციურ მომსახურებას შევთავაზებთ“, - განაცხადა პროექტის ხელმძღვანელმა, გიორგი ქოროღლიშვილმა.

(R)

რამაზ საყვარელიძე - თუ „ქოც/ნაცებმა“ მიაღწიეს საწადელს, ისევ დატოვეს ამომრჩეველი ორ პოლუსს შორის, მაშინ არაფერი შეიცვლება, ამ კინოსაც ის დასასრული ექნება, რაც ადრინდელ კინოებს ჰქონდათ
ქართული პრესის მიმოხილვა 23.09.2021
დიმიტრი შველიძე - ახლა პოლიტიკური ელიტა იდეებისაგან დაცლილია, ფულის ფაქტორი გადამწყვეტია, სოციალური პოლარიზაცია უძლეველია და კაცმა არ იცის, ელექტორატის უმრავლესობა ვის უჭერს მხარს
საქართველოს უნივერსიტეტი ვაქცინაციის პროცესში ჩაერთო
შპს „ლუკოილ-ჯორჯიამ“ კომპანია „უნიგრუპის“ წინააღმდეგ სასამართლოში სარჩელი შეიტანა
„კასტელო მარე“ ზაფხულის წარმატებული სეზონის შემდეგ საშემოდგომო სეზონისთვის ემზადება
„უმალი“ გაყინული თევზის ბაზარზე შესვლას გეგმავს