საქართველოში საგანგებო მდგომარეობის გამოცხადების გამო სს „თელასი“-ს მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრები მუშაობის დისტანციურ რეჟიმზე გადავიდნენ. ამის შესახებ „ინტეპრესნიუსს“ კომპანია „თელასიდან“ აცნობეს.
მათივე ინფორმაცით, 23 მარტიდან კომპანიის მომსახურების ცენტრებში მომხმარებელთა მიღება დროებით შეჩერებულია. კომპანიის მომხმარებლებმა დისტანციური მომსახურებით უნდა ისარგებლონ.
„სს „თელასი“-ს ყველა შესაბამისი სამსახური შეუფერხებლად მუშაობს თბილისის უწყვეტი ელექტრომომარაგების უზრუნველსაყოფად.
„თელასი“-ს საქმიანობის შესახებ ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია call-ცენტრის (2 77-99-99), კომპანიის ოფიციალური facebook-გვერდის: (ს.ს თელასი - ოფიციალური გვერდი) და ვებ-გვერდის (www.telasi.ge) მეშვეობით.
ნებისმიერი განცხადების გაგზავნა კომპანიაში შესაძლებელია ელექტრონულ მისამართზე telasi@telasi.ge.
ვებ-გვერდზე (my.telasi.ge.) რეგისტრაციის გავლის შემდეგ მომხმარებელს შეუძლია ონლაინ რეჟიმში განცხადების შევსება ახალ აბონენტად დარეგისტრირების და გამანაწილებელ ქსელზე მიერთების შესახებ“,-ნათქვამია ინფორმაციაში.