საქართველოში კორონავირუსის (COVID-19) გამო შექმნილი ვითარების გათვალისწინებით, „საქართველოს ბანკი“ დისტანციურ მომსახურებას კიდევ უფრო ხელმისაწვდომს ხდის და სერვისებს კიდევ უფრო ამარტივებს. ბანკმა ფაქტობრივად, ვირტუალური ფილიალი შექმნა, რომელიც მარტივი და ყველა მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომია.
ამასთან, ბანკმა მომხმარებლებს კიდევ უფრო მორგებული პირობები შესთავაზა.
დღეს, როგორც არასდროს, ფინანსური ოპერაციების ონლაინ, დისტანციურად შესრულების საჭიროება ყველაზე დიდია, ამიტომ კომპანიამ ინტერნეტ და მობილ ბანკის სერვისების ჩამონათვალი კიდევ უფრო გაზარდა:
საქართველოს მთავრობის, ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციისა და საქართველოს დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის რეკომენდაციების თანახმად, ორგანიზაციათა დიდი ნაწილი დისტანციურად მუშაობის რეჟიმზე გადავიდა. ფიზიკური პირების მსგავსად, იურიდიულ პირებსაც ესაჭიროებათ სხვადასხვა ოპერაციის შესრულება, რისთვისაც ბიზნეს ინტერნეტბანკი ფუნქციონირებს.
„საქართველოს ბანკში“ განმარტავენ, რომ ბოლო პერიოდში, ბიზნეს ინტერნეტბანკი განსაკუთრებით აქტუალური გახდა, რადგან მომხმარებლებს შეუძლიათ, ფილიალში მიუსვლელად მართონ კომპანიის ფინანსები, აკონტროლონ ტრანზაქციები და დეპოზიტები, მოითხოვონ დაფინანსება, მართონ ბარათები და უბრალოდ, შეარულონ ნებისმიერი ოპერაცია.
„საქართველოს ბანკში“ განმარტავენ, რომ ჰიგიენის წესების სრულად დაცვაში მომხმარებლებს Tsk App და Apple Pay დაეხმარება. უკონტაქტო გადახდებისთვის აიფონის მფლობელებისთვის Apple Pay, ხოლო ანდროიდის მფლობელებისთვის - Tsk App გამოიყენება. ამ მეთოდებით შესაძლებელია, ნაღდი ფულის გამოყენებითვის თავის არიდება, რისი რეკომენდაციაც საქართველოს დაავადებათა კონტროლის ეროვნულმა ცენტრმა გასცა. ინფექციის გავრცელებისგან თავის ასარიდებლად, ბარათით ან მობილური ტელეფონით ანგარიშსწორება გაცილებით უსაფრთხოა.
აპლიკაცია იხილეთ ბმულზე
(R)