ზონალურ-საათობრივი პარკირების სისტემა, სავარაუდოდ, გლდანში, ვარკეთილში და დიდუბეში, მათ შორის დიღომში, წერეთელზე და დიდუბის მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე დაინერგება

ზონალურ-საათობრივი პარკირების სისტემა, სავარაუდოდ, გლდანში, ვარკეთილში და დიდუბეში, მათ შორის დიღომში, წერეთელზე და დიდუბის მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე დაინერგება

თბილისის მასშტაბით, 2022-2023 წლებში, ზონალურ-საათობრივი პარკირების სისტემა, სავარაუდოდ, კიდევ 5-7 ლოკაციაზე დაინერგება.

როგორც „ინტერპესნიუსს“ თბილისის მერიის ტრანსპორტისა და ურბანული განვითარების სააგენტოს ხელმძღვანელმა ვიქტორ წილოსანმა განუცხადა, ვაკის, საბურთალოს, ყოფილი კოლმეურნეობის მოედნისა და ყოფილი ლესელიძის ქუჩის გარდა, ზონალურ-საათობრივი პარკირება, შესაძლოა, იყოს გლდანში, ვარკეთილში და დიდუბეში, მათ შორის მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე, წერეთელზე და დიღომში.

„გეტყვით, რომ ზონალურ-საათობრივი პარკირების გაფართოება იგეგმება, თუმცა, მნიშვნელოვანია ეს განვიხილოთ სატრანსპორტო პოლიტიკის ჭრილში. შესაბამისად, ზონალურ-საათობრივი პარკირება იგეგმება ისეთ ადგილებში, სადაც ავტომობილების კონცენტრაციაა მაღალი და ასევე აუცილებელია, რომ საზოგადოებრივი ტრანსპორტი იყოს ხელმისაწვდომი. მომდევნო წლებში, შესაძლოა, 5-7 ლოკაცია დაემატოს. შეიძლება იყოს ეს გლდანი, დიღომი, წერეთელი, ვარკეთილი, დიდუბის მეტროს ტერიტორია. ეს იქნება 2022-2023 წელზე გაწერილი. ლოკაციები დაემატება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებასთან ერთად“, - განაცხადა წილოსანმა.

ზონალურ-საათობრივი პარკირების სისტემა, სავარაუდოდ, გლდანში, ვარკეთილში და დიდუბეში, მათ შორის დიღომში, წერეთელზე და დიდუბის მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე დაინერგება

თბილისის მასშტაბით, 2022-2023 წლებში, ზონალურ-საათობრივი პარკირების სისტემა, სავარაუდოდ, კიდევ 5-7 ლოკაციაზე დაინერგება.

როგორც „ინტერპესნიუსს“ თბილისის მერიის ტრანსპორტისა და ურბანული განვითარების სააგენტოს ხელმძღვანელმა ვიქტორ წილოსანმა განუცხადა, ვაკის, საბურთალოს, ყოფილი კოლმეურნეობის მოედნისა და ყოფილი ლესელიძის ქუჩის გარდა, ზონალურ-საათობრივი პარკირება, შესაძლოა, იყოს გლდანში, ვარკეთილში და დიდუბეში, მათ შორის მეტროს მიმდებარე ტერიტორიაზე, წერეთელზე და დიღომში.

„გეტყვით, რომ ზონალურ-საათობრივი პარკირების გაფართოება იგეგმება, თუმცა, მნიშვნელოვანია ეს განვიხილოთ სატრანსპორტო პოლიტიკის ჭრილში. შესაბამისად, ზონალურ-საათობრივი პარკირება იგეგმება ისეთ ადგილებში, სადაც ავტომობილების კონცენტრაციაა მაღალი და ასევე აუცილებელია, რომ საზოგადოებრივი ტრანსპორტი იყოს ხელმისაწვდომი. მომდევნო წლებში, შესაძლოა, 5-7 ლოკაცია დაემატოს. შეიძლება იყოს ეს გლდანი, დიღომი, წერეთელი, ვარკეთილი, დიდუბის მეტროს ტერიტორია. ეს იქნება 2022-2023 წელზე გაწერილი. ლოკაციები დაემატება საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებასთან ერთად“, - განაცხადა წილოსანმა.

ავთანდილ წულაძე - ტრამპს, პეკინის საპასუხოდ გარდა იმისა, რომ ევროპას და უკრაინას დაეხმაროს, სხვა სვლა აღარც აქვს დარჩენილი
ანდრო გოცირიძე - ხელისუფლების დაკარგვის შიშით „ქართულმა ოცნებამ“ პროდასავლური კურსი შეცვალა, ორიენტაცია დათმო, დემოკრატიას ძირი გამოუთხარა და რუსული ტიპის სახელმწიფოს მშენებლობას შეუდგა
ქართული პრესის მიმოხილვა 04.09.2025
„თიბისიმ“ აზიის განვითარების ბანკის „ვაჭრობისა და მიწოდების ჯაჭვის დაჯილდოებაზე“ სამი ჯილდო მოიპოვა
1200 ადამიანზე გათვლილი საკონცერტო დარბაზი წინანდალში - „სილქ როუდ ჯგუფი“ ახალ პროექტს აანონსებს
ბაზისბანკი სვანეთის საერთაშორისო კინოფესტივალის ოფიციალური სპონსორია | კინოფესტივალს მესტია წელს მეხუთედ უმასპინძლებს
სილქნეტის წარდგენით წინანდლის ფესტივალის მეშვიდე სეზონი გაიხსნა
Porsche-ს ქართველი ენთუზიასტებისთვის დახურული Nürburgring Nordschleife