"არქი" ოქროს ბრენდის გამარჯვებული გახდა

25 ივნისს, "არქის", როგორც ლიდერ დეველოპერ კომპანიას, ოქროს ბრენდის ჯილდო გადაეცა Global Idea-სა და The FINANCIAL-ის ორგანიზებით გამართულ ბიზნეს დაჯილდოებაზე. ოქროს ბრენდი საქართველოში ერთერთ მთავარ ბიზნეს ჯილდოს წარმოადგენს, რომლის გამარჯვებულიც მომხმარებლებისა და ექსპერტების გამოკითხვის შედეგად ვლინდება.

“ძალიან მოხარულები ვართ, რომ დღეს არქი ოქროს ბრენდის ჯილდოს მფლობელი გახდა. ჩვენი მთავარი პრიორიტეტი, მომხმარებლის კმაყოფილებაა, რისთვისაც მუდმივად ვცდილობთ, რომ მათ უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი და სერვისი შევთავაზოთ. სწორედ ამიტომ, ის ფაქტი, რომ დღეს არქი ნომერ პირველ ბრენდად დაასახელეს, როგორც მომხარებლებმა, ასევე ექსპერტებმა ჩვენთვის ძალიან დასაფასებელი და მოტივაციის მომცემია.”- აცხადებს არქის გენერალური დირექტორი, შიო ხეცურიანი.

არქი საქართველოში ლიდერი დეველოპერი კომპანიაა, რომელსაც 16 წლიანი გამოცდილება აქვს. არქელების დიდი ოჯახი ამ ეტაპზე 20 000-ზე მეტ წევრს ითვლის. კომპანიას 38 დასრულებული და 19 მიმდინარე პროექტი აქვს, როგორც თბილისის ყველა უბანში, ასევე ბათუმსა და ბაკურიანში. არქის მთავარი ღირებულება, არქელებზე ზრუნვა და განვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვაა. შედეგად, არქის გუნდის თითოეული წევრი თავდაუზოგავად შრომობს მომხმარებლებისთვის საუკეთესო შეთავაზების შესაქმნელად.

(R)

ეკატერინე ციმაკურიძე - სასამართლოსა და პროკურატურის რეფორმისთვის რეალური ნაბიჯების გადაუდგმელად ევროინტეგრაცია ვერ მოხდება, თუნდაც სხვა ყველა საკითხი შესრულდეს
ქართული პრესის მიმოხილვა 11.08.2022
გიორგი კუნაძე - რუსეთის რეჟიმის  კრახი გარდაუვალია, დღეს უკვე ცხადად ჩანს, რომ ეს მხოლოდ დროის საკითხია
საქართველოს უძრავი ქონების პირველად ბაზარზე ფასების ცვლილების დინამიკა 2022 წლის ზაფხული (R)
სს ლიბერთი ბანკის საცალო საბანკო საქმის მიმართულების დირექტორად თორნიკე კორძაია დაინიშნა
USAID-ის პროგრამის ,,დამსაქმებლები პროფესიული განათლებისთვის’’ და  ,,ტრანსფორდის“ ერთობლივი ინიციატივით 43 ადამიანი დასაქმდა