ბრიკორამა ბიზნესდაჯილდოება ,,ოქროს ბრენდის“ გამარჯვებულია

ბრიკორამამ ნომერ პირველი ოქროს ბრენდის სტატუსი მოიპოვა სამშენებლო-სარემონტო ჰიპერმარკეტების კატეგორიაში.

25 ივნისს, კომაპნია Global Idea-სა და The FINANCIAL-ს მიერ გამართულ Golden Brand-ის რიგით მე-17-ე ცერემონიაზე Bricorama-მ უკვე მეოთხედ მიიღო #1 Golden Brand-ის ჯილდო.

ოქროს ბრენდი საქართველოში ერთ-ერთი მთავარი ბიზნესდაჯილდოებაა, რომლის გამარჯვებულებსაც დამოუკიდებელი ბიზნეს ექსპერტები და მომხმარებლები ღიად ირჩევენ.

,,ჩვენთვის საამაყოა, რომ უკვე მეოთხე წელია, მომხმარებლისთვის, სტაბილურად ვრჩებით, ხარისხის, სანდოობის, განსხავებული და მრავალფეროვანი არჩევანის ნიშანი. გვიხარია, რომ ჩვენი ექვსწლიანი საქმიანობის განმავლობაში მოვიპოვეთ ქართველი მომხმარებლების ნდობა და დაფასება. ასევე, დიდი მადლობა ჩვენი გუნდის თითოეულ წევრს.“ - აცხადებს ბრიკორამას ფინანსური დირექტორი, კახაბერ სონიშვილი.

ბრიკორამა პირველი ,,DIY“ ანუ აკეთე შენით ფორმატის ჰიპერმარკეტია საქართველოში, რომელიც 2016 წლიდან შემოვიდა ქართულ ბაზარზე. ბრიკორამა მომხმარებელს სთავაზობთ 55 000 დასახელების პროდუქტს, რომელიც ერთიანდება ოთხ ოჯახში: მშენებლობა, რემონტი, ეზო და დეკორაცია.

(R)

დიმიტრი ცქიტიშვილი - სამწუხაროდ, დღეს საქართველო ჩვენი ევროპელი მოკავშირეებისთვის საეჭვო და არასანდო პარტნიორია
გიორგი კაჭარავა - 2024 წლის აპრილის მოვლენები განსაზღვრავენ გლობალური პოლიტიკის და უსაფრთხოების სამომავლო ტრენდებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 22.04.2024
Mastercard-ის ფინანსური განათლების პროექტის ფარგლებში, სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, ფინანსური კუთხე გაიხსნა
ბერლინის ფილარმონიული ორკესტრის კონცერტებს საქართველოში დენიელ ჰარდინგი უდირიჟორებს
„საქკაბელის“ მიერ წარმოებული სოლარ კაბელის შეძენა უკვე შესაძლებელია
„არქიში“ ერთ დღეში 150 ბინა გაიყიდა