ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა  და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად“ პროექტის ფარგლებში. აღნიშნულთან დაკავშირებით ინფორმაციას ქუთაისის მერია ავრცელებს.

ქუთაისის მერის, იოსებ ხახალეიშვილის განცხადებით, ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ქუთაისის პოპულარიზაციას ხელს შეუწყობს, მერიის მხარდაჭერა ექნება.

„ტურიზმის მხარდაჭერა ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რადგან კარგად გვესმის, როგორი მნიშვნელოვანია ქუთაისის განვითარებისთვის ქალაქის ცნობადობის ამაღლება მსოფლიო ტურისტულ სივრცეში. სწორედ, ამ მიზნით დავუჭირეთ მხარი საერთაშორისო პროექტს „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად."

ჩვენი სტუმრების მიერ სხვადასხვა პლატფორმებზე გამოქვეყნებული ყველა ამბავი, ისტორია, ფოტო, თუ ვიდეო კადრი ქუთაისიდან, სტიმული გახდება მრავალი ტურისტული კომპანიისა, თუ ცალკეული ვიზიტორისთვის, რომ დანიშნულების ადგილად რაც შეიძლება ხშირად მიუთითონ ქუთაისი.

ასეთივე მხარდაჭერა ექნება ჩვენგან ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ხელს შეუწყობს ქუთაისის პოპულარიზაციას სხვადასხვა მიმართულებით",- განაცხადა იოსებ ხახალეიშვილმა.

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა  და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა

ქუთაისი 3 დღის განმავლობაში მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყნიდან საერთაშორისო მედიის წარმომადგენლებს, ბლოგერებსა და ინფლუენსერებს მასპინძლობდა „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად“ პროექტის ფარგლებში. აღნიშნულთან დაკავშირებით ინფორმაციას ქუთაისის მერია ავრცელებს.

ქუთაისის მერის, იოსებ ხახალეიშვილის განცხადებით, ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ქუთაისის პოპულარიზაციას ხელს შეუწყობს, მერიის მხარდაჭერა ექნება.

„ტურიზმის მხარდაჭერა ჩვენი ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რადგან კარგად გვესმის, როგორი მნიშვნელოვანია ქუთაისის განვითარებისთვის ქალაქის ცნობადობის ამაღლება მსოფლიო ტურისტულ სივრცეში. სწორედ, ამ მიზნით დავუჭირეთ მხარი საერთაშორისო პროექტს „GET LOST WIZZAIR“ – „დაიკარგე Wizz air-თან ერთად."

ჩვენი სტუმრების მიერ სხვადასხვა პლატფორმებზე გამოქვეყნებული ყველა ამბავი, ისტორია, ფოტო, თუ ვიდეო კადრი ქუთაისიდან, სტიმული გახდება მრავალი ტურისტული კომპანიისა, თუ ცალკეული ვიზიტორისთვის, რომ დანიშნულების ადგილად რაც შეიძლება ხშირად მიუთითონ ქუთაისი.

ასეთივე მხარდაჭერა ექნება ჩვენგან ყველა იმ საერთაშორისო პროექტს, რომელიც ხელს შეუწყობს ქუთაისის პოპულარიზაციას სხვადასხვა მიმართულებით",- განაცხადა იოსებ ხახალეიშვილმა.

ემილ ავდალიანი - რუსეთს საერთაშორისო ასპარეზზე აზერბაიჯანის დამოუკიდებელი პოლიტიკის წარმოება არ აწყობს
ქართული პრესის მიმოხილვა 04.07.2025
სტრატეგიული ბიზნეს რეთრითი შალვა ახრახაძესთან ერთად - იმისთვის, რომ შემდეგ მეტი შეძლო, ხანდახან საჭიროა გაჩერდე
ბიქეი ჰოლდინგმა გიორგი ნატროშვილი თეთრი კვადრატის გენერალურ დირექტორად დანიშნა, რომელიც ინოვაციური მიდგომების დანერგვასა და საერთაშორისო ბაზრების ათვისებაზე გააკეთებს აქცენტებს
„მხურვალე ზაფხული აპექსში“ - ბინა საბურთალოზე უპრეცედენტო ფასად
ლიდერი არომათერაპიის სფეროში, ფრანგული პრემიუმ ბრენდი - ფიურესენშელი Puressentiel უკვე PSP-შია
ზურაბ ჩხაიძე განცხადებას ავრცელებს