„დანკინი“ ქსელის განვითარებას განახლებული დიზაინ კონცეფციით განაგრძობს

„დანკინი“ საქართველოში ქსელის განვითარებას განახლებული დიზაინ კონცეფციით განაგრძობს და 74-ე რესტორანს გაუმჯობესებული ერგონომიკით თელავში, მეფე ერეკლე II ქუჩა #12-ში ხსნის. „დანკინის“ ამერიკული რესტორნების ინტერიერის კონცეპტუალური განახლება ბრენდის გლობალური სტრატეგიაა და დღის ნებისმიერ მონაკვეთში ყავის დასალევად მაქსიმალურად სასიამოვნო და კომფორტული გარემოს შექმნას ისახავს მიზნად. .

„დანკინი“ ქსელის სწრაფ განვითარებას რეგიონალური მასშტაბით მომავალი 2 თვის განმალობაში ზუგდიდის, ბათუმის და სარფის მიმართულებით გეგმავს, თბილისში კი ზაფხულში კიდევ ორი რესტორანი გაიხსნება ლუბლიანას ქუჩასა და ზვიად გამსახურდიას გამზირზე. „დანკინი“ საქართველოში დღეში 30 000-ზე მეტი ჭიქა ყავის რეალიზაციას ახდენს. შესაბამისად, ქსელის განვითარების პარალელურად კომპანია საქართველოში ყავის ყველაზე მსხვილი რეალიზატორის პოზიციებს კიდევ უფრო იმყარებს.

„თელავში“ „დანკინის“ პირველი რესტორნის გახსნით ახალი რეგიონალური მიმართულების ათვისება დავიწყეთ. ვფიქრობთ „დანკინი“ კახეთშიც საყვარელი თავშეყრის ადგილი გახდება და საუკეთესო ყავასთან, გემრიელ სენდვიჩებსა და დონატებთან ერთად ადგილობრივ მომხარებლებსაც ექნება შესაძლებლობა „დანკინის“ ყავით სახლშიც ისიამოვნონ, რადგან რესტორანში ყავის მრავალფეროვანი არჩევანი კაფსულების, მარცვლების და დაფქული ყავის სახითაცაა“, აცხადებს „დანკინის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვნელი ლევან ედიშერაშვილი.

“დანკინის“ რესტორნების სრულ ქსელს ცენტრალიზებული, მაღალტექნოლოგიური საწარმო ამარაგებს, რომელიც 2016 წელს შეიქმნა, იმპორტირებული პროდუქტი სრულად ჩაანაცვლა და წარმოების ლოკალიზაცია მოახდინა. "დანკინის" საწარმო ყოველდღიურად ახალი, 50-მდე სახეობის პროდუქტით ამარაგებს ამერიკული რესტორნების ქსელს მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანიის ძირითადი ამოცანაა ერთგულ მომხმარებელს „დანკინის“ მენიუს გამორჩეული გემო და გამორჩეული ხარისხის პროდუქტი შესთავაზოს.

2020 წელს დანკინი 11.3 მილიარდ აშშ დოლარად „Inspire Brands Inc“ -მა შეისყიდა. “Inspire Brands Inc”-ი ამერიკის შეერთებულ შტატებში და 60 სხვადასხვა ქვეყანაში 32,000 რესტორანს აერთიანებს, რომლებიც Arby’s-ის, Dunkin’ -ის, Baskin-Robbins-ის, Buffalo Wild Wings-ის, Jimmy John’s-ის, Rusty Taco-ს, and SONIC-ის ბრენდებით არის წარმოდგენილი.

(R)

ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ოპოზიცია მომგებიან პოზიციაშია, ის ეყრდნობა პროდასავლურ სულისკვეთებას და ევროპულ ტრენდზე დაბრუნების გარანტიას აძლევს მოსახლეობას, დღეს ეს ძალიან მნიშვნელოვანია, შეიძლება - გადამწყვეტიც
ევროკავშირის წევრი 13 ქვეყნის ევროპის საკითხთა მინისტრები - საქართველოს ევროპული მომავალი თქვენს ხელშია
ქართული პრესის მიმოხილვა 21.10.2024
კახა ოქრიაშვილი - იმაზე მეტი თუ არა, იმდენივე ადამიანი მაინც იყო მარშზე, რამდენიც ბატონმა ივანიშვილმა 2012 წელს იგივე ადგილას გამოიყვანა ყალბი დაპირებებით!
„მთავარი არხის“ დირექტორი გიორგი ქურდაძე ნიკა გვარამიას ღია წერილით მიმართავს
სასტუმრო „სანსეტ შოვი“ - სადაზღვევო კომპანია შოვში სტიქიით დაზარალებულ „სანსეტ შოვს“ ანაზღაურებას არ უხდის
შპს „ბრიტანულ-ქართული აკადემიის“ დამფუძნებლისა და დირექტორის ნათია ჯანაშიას პასუხი ინვესტორის განცხადებაზე
თბილისში, „ზღვისუბნის პარკის“ სამშენებლო და კეთილმოწყობის სამუშაოები დასრულდა
სამშენებლო კომპანია „ანაგი“ ამერიკის სავაჭრო პალატის წევრი გახდა