„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.
მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (14 იანვრის ჩათვლით) Glovo-ს აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ 50 ლ+ ღირებულების შეკვეთას განახორციელებს ყველაზე მეტჯერ, მოიგებს iPhone 15-ს (მონაწილეობისთვის საჭიროა მინიმუმ 10 შეკვეთა).
ასევე, 31 დეკემბრის ჩათვლით, კამპანიის ფარგლებში, მომხმარებლებს შესაძლებლობა ექნებათ Glovo-ს აპლიკაციით „კარფურის“ გამოძახებისას მიიღონ Glovo-ს კრედიტები: 1000 ლარი (1 ადგილი), 500 ლარი (2 ადგილი) და 300 ლარი (3 ადგილი) (მონაწილეობისთვის საჭიროა მინიმუმ 50 ლარიანი შეკვეთების განხორციელება).
გარდა ამისა, 29, 30 და 31 დეკემბერს, Glovo-დან კარფურის გამოძახებისას, მომხმარებლები უფასო მიწოდებით ისარგებლებენ.
კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.
(R)