„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.
მომხმარებელი, რომელიც კამპანიის პერიოდში (14 იანვრის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურიდან“ მინიმუმ 50 ლ+ ღირებულების შეკვეთას განახორციელებს, გახდება iPhone 15-ის გამარჯვებული (მონაწილეობისთვის საჭიროა მინიმუმ 10 შეკვეთა).
გარდა ამისა, 29, 30 და 31 დეკემბერს, Wolt-იდან კარფურის გამოძახებისას, მომხმარებლებს საშუალება ექნებათ ისარგებლონ 10 ლარიანი პრომო კოდით - CRFWOLT2312.
კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა – „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.
(R)