ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტური 13 იანვარს დასრულდება

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტური 13 იანვარს დასრულდება

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტური საქართველოს ყველა რეგიონსა და თბილისში 9 იანვარს დაიწყო და 13 იანვარს დასრულდება.

გამოცდების ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, 2015-2016 წლის ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადაში 31 000-მდე მოსწავლე მონაწილეობდა, მათგან მეორე ტურში გადასვლა 19 000-ზე მეტმა მოსწავლემ შეძლო.

ოლიმპიადა ცენტრალიზებულად ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა სავალდებულო საგანში ტარდება. მისი მიზანი ნიჭიერი მოსწავლეების წახალისება და სასწავლო პროცესის სტიმულირებაა. ასევე, იმ ნაკრებებისათვის კანდიდატების გამოვლენა, რომლებიც საერთაშორისო ოლიმპიადებზე საქართველოს სახელით გაემგზავრებიან.

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადა 3 ტურად ტარდება. შესარჩევ ტურს უშუალოდ სკოლები ატარებენ, მეორე და მესამე ტურებს კი - შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი.

ოლიმპიადა ქართულ, სომხურ, აზერბაიჯანულ და რუსულ ენებზე მთელი საქართველოს მასშტაბით წელიწადში ერთხელ ტარდება.

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტური 13 იანვარს დასრულდება

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტური საქართველოს ყველა რეგიონსა და თბილისში 9 იანვარს დაიწყო და 13 იანვარს დასრულდება.

გამოცდების ეროვნული ცენტრის ინფორმაციით, 2015-2016 წლის ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადაში 31 000-მდე მოსწავლე მონაწილეობდა, მათგან მეორე ტურში გადასვლა 19 000-ზე მეტმა მოსწავლემ შეძლო.

ოლიმპიადა ცენტრალიზებულად ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ ყველა სავალდებულო საგანში ტარდება. მისი მიზანი ნიჭიერი მოსწავლეების წახალისება და სასწავლო პროცესის სტიმულირებაა. ასევე, იმ ნაკრებებისათვის კანდიდატების გამოვლენა, რომლებიც საერთაშორისო ოლიმპიადებზე საქართველოს სახელით გაემგზავრებიან.

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადა 3 ტურად ტარდება. შესარჩევ ტურს უშუალოდ სკოლები ატარებენ, მეორე და მესამე ტურებს კი - შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი.

ოლიმპიადა ქართულ, სომხურ, აზერბაიჯანულ და რუსულ ენებზე მთელი საქართველოს მასშტაბით წელიწადში ერთხელ ტარდება.

ალექსანდრე თვალჭრელიძე - ნებისმიერი დონის არჩევნების ბოიკოტი გამოუსწორებელი შეცდომაა
ქართული პრესის მიმოხილვა 19.06.2025
„ზრუნვა წყალივით გვჭირდება“ - ნატურალური მინერალური წყალი „ბაკურიანი“ ახალ საკომუნიკაციო კამპანიას იწყებს
Herbalife „დაბალანსებული კვების“ კატეგორიაში ოქროს ბრენდის გამარჯვებული ზედიზედ მეოთხედ გახდა