„თიბისი დაზღვევა“ მომხმარებელს ახალ, ინოვაციურ და კიდევ უფრო გამარტივებულ სერვისს სთავაზობს

„თიბისი დაზღვევა“ მომხმარებელს ახალ, ინოვაციურ და კიდევ უფრო გამარტივებულ სერვისს სთავაზობს. აღნიშნულ ინფორმაციას „თიბისი“ ავრცელებს.

მათივე ცნობით, ბი ბოტი საქართველოში პირველი სადაზღვევო ჩეთ ბოტია, რომელიც მომხმარებელს საზღვარგარეთ სამედიცინო მომსახურების მიღებაში პირდაპირ Facebook Messenger-დან, დამატებითი ზარის განხორციელების გარეშე დაეხმარება.

„აქამდე, მოგზაურობისას გაუთვალისწინებელი სამედიცინო დახმარების საჭიროების შემთხვევაში, საერთაშორისო ასისტანსის ან თიბისი დაზღვევის ცხელ ხაზზე დარეკვა იყო საჭირო. ახლა კი, ბი ბოტისთვის პირდაპირ ჩეთში მიწერაა საკმარისი, რის შემდეგაც ის დაადგენს, რომელ ქვეყანასა და ქალაქში იმყოფება და რა სახის დახმარება სჭირდება დაზღვეულს. ამ ინფორმაციის გათვალისწინებით, ბი ბოტი მომხმარებელს პროვაიდერი კლინიკების ჩამონათვალს მიაწვდის, სადაც ის მხოლოდ ფრანშიზას, ანუ თანამონაწილეობის თანხას - 100 დოლარს ან ევროს გადაიხდის, დანარჩენს კი თიბისი დაზღვევა დაფარავს.

თუ მომხმარებელი არაპროვაიდერ კლინიკას მიმართავს, თანხის ასანაზღაურებლად, საქართველოში დაბრუნებიდან 48 საათის განმავლობაში უნდა დარეკოს ცხელ ხაზზე - 2 42 22 22 და 15 კალენდარული დღის განმავლობაში საჭირო დოკუმენტაცია უნდა წარადგინოს.

ბი ბოტს 2017 წლიდან დღემდე 11 479 მოგზაური ჰყავს დაზღვეული“, -აღნიშნულია ინფორმაციაში.

გიორგი კაჭარავა - 2024 წლის აპრილის მოვლენები განსაზღვრავენ გლობალური პოლიტიკის და უსაფრთხოების სამომავლო ტრენდებს
ზაზა ფირალიშვილი -  მხოლოდ ერთი ნაბიჯია იმ ზღვრულ მომენტამდე, რომლის შემდეგაც ან დაუფარავი ავტორიტარიზმია, ან - პოლიტიკური კრახი
ქართული პრესის მიმოხილვა 22.04.2024
Mastercard-ის ფინანსური განათლების პროექტის ფარგლებში, სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, ფინანსური კუთხე გაიხსნა
ბერლინის ფილარმონიული ორკესტრის კონცერტებს საქართველოში დენიელ ჰარდინგი უდირიჟორებს
„საქკაბელის“ მიერ წარმოებული სოლარ კაბელის შეძენა უკვე შესაძლებელია
„არქიში“ ერთ დღეში 150 ბინა გაიყიდა