„თბილისის მიკროავტობუსის“ დირექტორის განცხადებით, ტარიფის გაზრდის შემთხვევაში, ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს შეღავათები შეუნარჩუნდებათ

კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის“ გენერალური დირექტორი დავით ასანიძე არ გამორიცხავს, რომ ფრანგული კომპანია „სისტრას" მიერ დადებული სქემის ამოქმედების შემდეგ, შესაძლოა, მიკროავტობუსების ტარიფი ისევ შეიცვალოს. თუმცა, ასანიძე ვერ აკონკრეტებს, რამდენით შეიძლება შეიცვალოს არსებული ტარიფი.

ამასთან, ასანიძე აცხადებს, რომ მხოლოდ მოკლე ხაზებზე მიკროავტობუსების გადაადგილება კომპანიისთვის პრობლემას არ შექმნის.

„მოკლე ხაზებში ცუდი არაფერია. ეს ნიშნავს იმას, რომ მიკროავტობუსი ბევრი ბრუნის გაკეთებას შეძლებს. რაც შეეხება მიკროავტობუსების რაოდენობის შემცირებას, „სისტრას" კვლევაში საუბარია 1200-დან 1500 ავტობუსამდე და მზად ვართ ამ რაოდენობის მიკროავტობუსით მოვემსახუროთ. თუმცა, ამ ტარიფით არსებობის საშუალება გამორიცხულია. ამას ვსაუბრობ არსებული სისტემის დარჩენის შემთხვევაში. თუ მანძილი მოკლე იქნება, ტარიფიც მიზანშეწონილი იქნება. როდესაც ვსაუბრობ, რომ ტარიფი უნდა გაიზარდოს, ეს არის მთლიან ქალაქზე არსებული ტარიფი.

როდესაც გადავალთ „სისტრას" სქემაზე, მერე რა თქმა უნდა, ტარიფი თავიდან გადასათვლელი იქნება. თუმცა, ამ წუთში პასუხს ვერ გაგცემთ რამდენი უნდა იყოს ტარიფი,"- განაცხადა ასანიძემ.

რაც შეეხება მიკროავტობუსების პარკის შეცვლას, მისივე თქმით, ამას დაახლოებით, 2 წელი დასჭირდება.

ამასთან, ასანიძე აღნიშნავს, რომ ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს ტარიფის გაზრდის შემთხვევაშიც კი არსებული შეღავათები შეუნარჩუნდებათ.

ვიტალი ბალა - დარწმუნებული ვარ, რომ პუტინთან შეხვედრის შემდეგ ზელენსკი რუსეთის პრეზიდენტთან მიმართებაში ვარდისფერ სათვალეებს მოიხსნის
ქართული პრესის მიმოხილვა 12.12.2019
თემურ გოჩიტაშვილი - TANAP-ის ამოქმედების შედეგად საქართველო საერთაშორისო მასშტაბის მოთამაშედ ჩამოყალიბდა
ბექა ინჯია - მაქსიმუმი უნდა გაკეთდეს იმისთვის, რომ არბიტრაჟისა და მედიაციის ინტიტუტების სტანდარტები საქართველოში მსხვილ ინვესტორთა მოთხოვნებს პასუხობდეს
ქართული USB კაბელი ტენე, მალე მეორადი ნარჩენებისგან დამზადდება