„თბილისის მიკროავტობუსის“ დირექტორის განცხადებით, ტარიფის გაზრდის შემთხვევაში, ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს შეღავათები შეუნარჩუნდებათ

„თბილისის მიკროავტობუსის“ დირექტორის განცხადებით, ტარიფის გაზრდის შემთხვევაში, ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს შეღავათები შეუნარჩუნდებათ

კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის“ გენერალური დირექტორი დავით ასანიძე არ გამორიცხავს, რომ ფრანგული კომპანია „სისტრას" მიერ დადებული სქემის ამოქმედების შემდეგ, შესაძლოა, მიკროავტობუსების ტარიფი ისევ შეიცვალოს. თუმცა, ასანიძე ვერ აკონკრეტებს, რამდენით შეიძლება შეიცვალოს არსებული ტარიფი.

ამასთან, ასანიძე აცხადებს, რომ მხოლოდ მოკლე ხაზებზე მიკროავტობუსების გადაადგილება კომპანიისთვის პრობლემას არ შექმნის.

„მოკლე ხაზებში ცუდი არაფერია. ეს ნიშნავს იმას, რომ მიკროავტობუსი ბევრი ბრუნის გაკეთებას შეძლებს. რაც შეეხება მიკროავტობუსების რაოდენობის შემცირებას, „სისტრას" კვლევაში საუბარია 1200-დან 1500 ავტობუსამდე და მზად ვართ ამ რაოდენობის მიკროავტობუსით მოვემსახუროთ. თუმცა, ამ ტარიფით არსებობის საშუალება გამორიცხულია. ამას ვსაუბრობ არსებული სისტემის დარჩენის შემთხვევაში. თუ მანძილი მოკლე იქნება, ტარიფიც მიზანშეწონილი იქნება. როდესაც ვსაუბრობ, რომ ტარიფი უნდა გაიზარდოს, ეს არის მთლიან ქალაქზე არსებული ტარიფი.

როდესაც გადავალთ „სისტრას" სქემაზე, მერე რა თქმა უნდა, ტარიფი თავიდან გადასათვლელი იქნება. თუმცა, ამ წუთში პასუხს ვერ გაგცემთ რამდენი უნდა იყოს ტარიფი,"- განაცხადა ასანიძემ.

რაც შეეხება მიკროავტობუსების პარკის შეცვლას, მისივე თქმით, ამას დაახლოებით, 2 წელი დასჭირდება.

ამასთან, ასანიძე აღნიშნავს, რომ ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს ტარიფის გაზრდის შემთხვევაშიც კი არსებული შეღავათები შეუნარჩუნდებათ.

„თბილისის მიკროავტობუსის“ დირექტორის განცხადებით, ტარიფის გაზრდის შემთხვევაში, ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს შეღავათები შეუნარჩუნდებათ

კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსის“ გენერალური დირექტორი დავით ასანიძე არ გამორიცხავს, რომ ფრანგული კომპანია „სისტრას" მიერ დადებული სქემის ამოქმედების შემდეგ, შესაძლოა, მიკროავტობუსების ტარიფი ისევ შეიცვალოს. თუმცა, ასანიძე ვერ აკონკრეტებს, რამდენით შეიძლება შეიცვალოს არსებული ტარიფი.

ამასთან, ასანიძე აცხადებს, რომ მხოლოდ მოკლე ხაზებზე მიკროავტობუსების გადაადგილება კომპანიისთვის პრობლემას არ შექმნის.

„მოკლე ხაზებში ცუდი არაფერია. ეს ნიშნავს იმას, რომ მიკროავტობუსი ბევრი ბრუნის გაკეთებას შეძლებს. რაც შეეხება მიკროავტობუსების რაოდენობის შემცირებას, „სისტრას" კვლევაში საუბარია 1200-დან 1500 ავტობუსამდე და მზად ვართ ამ რაოდენობის მიკროავტობუსით მოვემსახუროთ. თუმცა, ამ ტარიფით არსებობის საშუალება გამორიცხულია. ამას ვსაუბრობ არსებული სისტემის დარჩენის შემთხვევაში. თუ მანძილი მოკლე იქნება, ტარიფიც მიზანშეწონილი იქნება. როდესაც ვსაუბრობ, რომ ტარიფი უნდა გაიზარდოს, ეს არის მთლიან ქალაქზე არსებული ტარიფი.

როდესაც გადავალთ „სისტრას" სქემაზე, მერე რა თქმა უნდა, ტარიფი თავიდან გადასათვლელი იქნება. თუმცა, ამ წუთში პასუხს ვერ გაგცემთ რამდენი უნდა იყოს ტარიფი,"- განაცხადა ასანიძემ.

რაც შეეხება მიკროავტობუსების პარკის შეცვლას, მისივე თქმით, ამას დაახლოებით, 2 წელი დასჭირდება.

ამასთან, ასანიძე აღნიშნავს, რომ ვეტერანებს და სოციალურად დაუცველებს ტარიფის გაზრდის შემთხვევაშიც კი არსებული შეღავათები შეუნარჩუნდებათ.

გიორგი ბილანიშვილი - აშშ-ის შუამავლობით სამხრეთ კავკასიაში მოვლენები უაღრესად დინამიურად და საინტერესოდ ვითარდება
ქართული პრესის მიმოხილვა 07.08.2025
ახმედ ალილი - არც იმას გამოვრიცხავ, რომ რუსეთმა სამხრეთ კავკასიაში ვითარების დესტაბილიზაციისთვის პოლიტიკური მკვლელობების ორგანიზებაზე თქვას უარი
ამანათებისა და ტვირთების სახმელეთო ტრანსპორტირება ჩინეთიდან
შპს „გეა“ კონკურენციის სააგენტოს გადაწყვეტილებას არ ეთანხმება
„ბლოქსი ორთაჭალა“ - ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი თბილისში!
SPRIBE-მა შპს ავიატორის წინააღმდეგ დიდი ბრიტანეთის სასამართლოში წინასწარი უზრუნველყოფის საქმე მოიგო
„რძის სკანდალთან“ დაკავშირებით სააპელაციო სასამართლომ „ჩირინას“ საჩივარი ნაწილობრივ დააკმაყოფილა - დავა უზენაეს სასამართლოში გაგრძელდება
ქონების დაზღვევა, როგორც ფინანსური სტაბილურობის საყრდენი - „არდი“ აჭარისა და გურიის რეგიონის საგაზაფხულო დიდთოვლობის შედეგებს აჯამებს