„პალიტრა L” საიუბილეო წელს სიახლეებით ხვდება - გამომცემლობის რებრენდინგი

გამომცემლობა „პალიტრა L-მა“, რომელსაც დაარსებიდან 15 წელი უსრულდება, გადაწყვიტა, საიუბილეო წელს განახლებული სახით შეხვდეს.

როგორც „ინტერპრესნიუსს“ „პალიტრა L-დან“ აცნობეს, კომპანიამ უკვე განაახლა ლოგო, რომლის ძველი ვერსია, მათივე განმარტებით, სათანადოდ ვერ პასუხობდა თანამედროვე მოთხოვნებს. სულ მალე კი ახალი წიგნები უფრო გამარტივებული, დახვეწილი, მოდერნიზებული ლოგოთი დაიბრენდება. როგორც კომპანიაში აღნიშნავენ, ის ერთი, ძირითადი ფერისაა, რაც მის გამოყენებას კიდევ უფრო აადვილებს.

ბრენდის განახლებულ სიმბოლოზე სარეკლამო სააგენტო „ფაბრიკამ“ იმუშავა.

„ახალ ლოგოტიპზე მუშაობისას, გვინდოდა ლოგოს შინაარსობრივი დატვირთვაც ჰქონოდა, საბოლოოდ ორი სიმბოლოს შერწყმაზე შევჩერდით.

პირველი - გაშლილი წიგნი და მეორე - გზამკვლევი ვარსკვლავი.

ჩვენი აზრით, გამომცემლობისთვის მთავარია, ხარისხიანი ლიტერატურის ბეჭდვა, წიგნის, რომელსაც შემდეგში მომხარებელი ირჩევს. ამიტომ ვფიქრობ, ეს დატვირთვა ლოგიკურია. გამომცელობა, თავის მხრივ, ამ მოთხოვნებს აკმაყოფილებს და მკითხველს გეზს აძლევს, რაც გზამკლევი ვარსკვლავითაა გამოხატული.

შედეგად, მივიღეთ უნიკალური ორნამენტი, რომელიც თან ბევრი გადაშლილი წიგნია და თან გზამკლევი ვარსკვლავი, რომელსაც უნდა ენდო, შეგიძლია გაჰყვე“, - განაცხადა ლოგოტიპის ავტორმა ირინა ქვლივიძემ.

„ჩვენი მიზანი იყო, ლოგოტიპის განახლებით გამოგვეხატა გამომცელობა „პალიტრა L“, როგორც ძლიერი, ცნობადი და სანდო ბრენდი. გარდა იმისა, რომ ძველი ლოგო განახლდა, ასევე, პრობლემური იყო ყველა ქვებრენდებისა და კატეგორიების ლოგოტიპიც, რადგან სხვადასხვა სტილში იყო დახატული, შედეგად, არ აღიქმებოდა ერთიანი ხაზი და სტილისტიკა. ამის შემდეგ, როდესაც გამომცელობის წიგნებს შეხვდებით თაროებზე, საერთო ხაზს აუცილებლად იგრძნობთ. ყველა ლოგო კონტურულია და ერთი ფერის“, - აცხადებს გამომცელობა „პალიტრა L –ის“ მარკეტინგისა და პიარის სამსახურის ხელმძღვანელი ანანო თავხელიძე.

გამომცემლობაში „პალიტრა L-ის“ 3 დამოუკიდებელი პროექტის - „იმპრინტი“ შესახებაც საუბრობენ.

მათი ინფორმაციით, გამომცელობა „პალიტრა L“ -ის სამი დამოუკიდებელი პროექტია: „ლურჯი ოკეანე“, „ლიბერთინსი“ და „პორტალი“, რომელებსაც თავიანთი სარედაქციო ხაზი აქვთ. აღნიშნულ პროექტებზე მუშაობის დაწყებისას, გამომცემლობა მათ ცალკე გამოყოფას არ გეგმავდა, თუმცა მაღალი მოთხოვნისა და წარმატებულად ოპერირების შემდეგ, გადაწყდა, „პალიტრა L”-სგან დამოუკიდებლად გააგრძელონ საქმიანობა.

  • „ლურჯი ოკეანე“ გამომცემლობის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული პროექტია. ეს არის მიმართულება, რომელიც მსოფლიოში აღიარებული ბიზნესლიტერატურის ქართულ ენაზე გამოცემას გულისხმობს. აგრეთვე, აღსანიშნავია, რომ მკითხველი ბიზნესრჩევებს ეკონომიკური ტერმინოლოგიით კი არ იღებს, არამედ ყველა წიგნი მისთვის პრაქტიკული სახელმძღვანელოა ბიზნესის სხვადასხვა სფეროში გასარკვევად, ასევე, თვითგანვითარებისთვისა და მოტივაციისთვის.
  • რაც შეეხება „ლიბერთინსს“, ის სპეციალურად მოზარდებისთვის შეიქმნა. ეს არის პროექტი, რომლის ფარგლებშიც, თინეიჯერები ერთმანეთს საკითხავ ლიტერატურას ურჩევენ. ზოგადად, ამ პროექტმა დაამკვიდრა მოზარდებში წიგნის კითხვის კულტურა, რადგან წლების წინ არ არსებობდა თინეიჯერებისთვის საკითხავი ლიტერატურა, გამომცელობა „პალიტრა L“ კი პირველი იყო ამ მიმართულებით.
  • რაც შეეხება „პორტალს“, სახელიც მიგანიშნებდათ, რომ ის ყველასთვის საყვარელი ფენტეზისა და სამეცნიერო ფანტასტიკის ჟანრის ლიტერატურის გამოცემას ემსახურება. ფენტეზისა და სამეცნიერო ფანტასტიკის მოყვარულები წიგნის თაროებზე უახლეს რომანებს ყოველთვის ოპერატიულად პოულობენ, რაშიც დიდი წვლილი სწორედ „პორტალს“ შეაქვს.

„პალიტრა L”-ის ცნობით, ამასთან ერთად, შეიცვალა პროექტ „აუდიოწიგნების“, „მაკულიტერატურის“, რომელიც პალიტრა L-ის CSR პროექტია და კონკურსის „გახდი ბესტსელერის ავტორის“ ვიზუალები. აქამდე მათ ერთიანი ხაზი არ მიყვებოდა, ახლა კი უკვე საერთო სტილში დაიხატა.

„გამომცემლობა „პალიტრა L” იმ კომპანიებს შორისაა, რომლებიც ბაზარზე ლიდერის პოზიციის დამკვიდრებისა და შენარჩუნების პარალელურად, ზრდასა და განვითარებას არ წყვეტს. ამასთან, თანამშრომლობს ისეთ წამყვან სააგენტოებთან, როგორიცაა: Disney, Marvel, Penguin Random House, Harper Collins, Curtis Brown, Bloomsbury, Oxford, Scolastic და სხვა“,-ნათქვამია ინფორმაციაში

როგორც კომპანიაში განმარტავენ, წლების განმავლობაში, მათთვის მნიშვნელოვანი იყო, მყიდველი დარწმუნებულიყო, რომ მთელი ოჯახისთვის მისაღებ და საჭირო ლიტერატურას სამართლიან ფასად შეიძენდა. „პალიტრა L”-მა სხვადასხვა პროექტი რეგიონებშიც ხელმისაწვდომი გახადა. მისი მკითხველები არიან ადამიანები, რომლებიც მრავალფეროვან ლიტერატურას გულდასმით არჩევენ.

გარდა კლასიკური და თანამედროვე უცხოური ლიტერატურის თარგმნისა, „პალიტრა L” აქტიურად გამოსცემს ქართულ კლასიკურ ნაწარმოებებსაც და თანამედროვე ავტორების რომანებსაც.

„სამი წლის განმავლობაში, პროექტით „გახდი ბესტსელერის ავტორი“ გამოიცა არაერთი ავტორის წიგნი, რომელებმაც აღიარება მოიპოვეს. ეს არის კონკურსი, რომლის მთავარი მიზანი ქართველი მწერლების პოპულარიზაცია და ახალი, ნიჭიერი ავტორების აღმოჩენაა.

15 წლის განმავლობაში, გამომცელობა ქმნის ყველაზე მრავლფეროვან და ხელმისაწვდომ ლიტერატურას, რომელიც ხელს უწყობს ცოდნის გავრცელებასა და წიგნიერების ამაღლებას ქართულენოვან საზოგადოებაში. ლიტერატურისა, რომელიც მატებს თავდაჯერებულობას, კმაყოფილებასა და გამოცდილებას მკითხველს.

გამომცელობა „პალიტრა L“ – 15-წლიანი ლიტერატურული თავგადასავალი“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

თენგიზ ფხალაძე  - შიდაპოლიტიკურმა შუღლმა საერთო ეროვნული მეორე პლანზე გადაწია, ერთმანეთთან ძიძგილაობაში გართულები სულ უფრო ვემსგავსებით აისბერგისკენ ჯიუტად მიმავალ ტიტანიკს
ქართული პრესის მიმოხილვა 26.02.2021
კორნელი კაკაჩია - ხელისუფლებამ უნდა შეძლოს ქვეყნის გადაყვანა დაპირისპირების რელსებიდან კონსტრუქციულობის ფორმატში, თუმცა ამის რესურსს მმართველ გუნდში ვერ ვხედავ
1 მარტს, "ამბასადორი ჯგუფი" კურორტ გოდერძიზე ახალ სასტუმროს - „ამბასადორი გოდერძის“ გახსნის
ახალი სენსორული POS სავაჭრო ობიექტებისთვის
რას წარმოადგენს Samsung-ის ოფიციალური ჰოლოგრამა?
სითი თაუერი – შენი პარტნიორი ბიზნესში! (R)