ნათია თურნავა - ტერმინის "ღრმაწყლოვანი" პოლიტიზირება და რაღაც განსაკუთრებული მნიშვნელობის მინიჭება, ალბათ, იმას აწყობდა, ვინც ამით თავის წარუმატებლობას ფარავდა

ნათია თურნავა -  ტერმინის "ღრმაწყლოვანი" პოლიტიზირება და რაღაც განსაკუთრებული მნიშვნელობის მინიჭება, ალბათ, იმას აწყობდა, ვინც ამით თავის წარუმატებლობას ფარავდა

ეკონომიკის მინიტრის ნათია თურნავას განცხადებით, შავ ზღვაზე ნებისმიერი თანამედროვე ტიპის პორტი იქნება ღრმაწყლოვანი.

მისივე განმარტებით, ღრმაწყლოვანი არის ნებისმიერი პორტი, სადაც აკვატორიის სიღრმე არის 10 მეტრზე მეტი. შესაბამისად, მინისტრის თქმით, ტერმინ ღრმაწყლოვანის პოლიტიზირება და მისთვის რაიმე განსაკუთრებული მნიშვნელობის მინიჭება აწყობდა იმას, ვინც ამით საკუთარ წარუმატებლობას ფარავდა.

„დღევანდელ დღეს ნებისმიერი თანამედროვე პორტი, რომელიც უნდა მოემსახუროს თანამედროვე პანამქსის ტიპის ხომალდებს, რომელსაც 65 ათას ტონაზე მეტი ამწეობის შესაძლებლობა აქვს, ასეთი პორტი უნდა იყოს ღრმაწყლოვანი. ეს არის ნებისმიერი პორტი, სადაც სიღრმე აკვატორიის არის 10 მეტრზე მეტი. დღესდღეობით ფოთის მოქმედი პორტი და მისი აკვატორია არის, დაახლოებით, საშუალოდ რომ ვთქვათ, 8 მეტრის სიღრმის, თუმცა გარკვეული ადგილები არის 10-მეტრიანი და ნებისმიერი საპორტო ინფრასტრუქტურა, რომელიც განვითარდება აქ, მათ შორის, რიონის დელტაში, უნდა იყოს უფრო თანამედროვე სტანდარტის და უნდა იყოს 10 მეტრზე მეტი სიღრმის. ის ფაქტი, რომ თუნდაც „პეისის“ პროექტი და ალბათ, მომავალში „ეიპიემ ტერმინალსის“ პროექტი, ორივე ამ გაგებით ღრმაწყლოვანია, ერთი მეორეს ხელს არ უშლის. ასეთივე ღრმაწყლოვანი უნდა იყოს თანამედროვე ტიპის ანაკლიის პროექტი და ნებისმიერი საპორტო ინფრასტრუქტურა, რომელიც დღეს ვითარდება, იმისთვის, რომ იყოს კონკურენტული. ამიტომ თვითონ ამ ტერმინის, ღრმაწყლოვანი, პოლიტიზირება, რაღაც განსაკუთრებული მნიშვნელობის ამისთვის მინიჭება, ალბათ, აწყობდა იმას, ვინც ამით თავის წარუმატებლობას ფარავდა. ეს არის წმინდა ტექნიკური საკითხი. ნებისმიერი თანამედროვე პორტი შავ ზღვაზე, ალბათ, იქნება ამ გაგებით ღრმაწყლოვანი,“- განაცხადა ნათია თურნავამ.

11.08.2025 / 08:27

სანდრო თვალჭრელიძე - “ახლავე გეტყვით, რომ მერაბ სეფაშვილის დასახელების შემთხვევაში კალაძეს გამარჯვება გარანტირებული ექნება”

“თბილისი კალაძეს დაუთმეს და დანარჩენი საქართველო კობახიძეს” - რატომ ცვლის “ოცნება” მერების ნახევარს რეგიონებში

მირიან მირიანაშვილი - “ვაშინგტონში გადაწყდა, რომ ჩვენს რეგიონში პოლიტიკური ლანდშაფტი ტოტალურად უნდა შეიცვალოს“

“ნომრების ომი” და 13 წლის წინანდელი პრეცედენტი - “ენმ-ს საარჩევნო ნომრის დაბრუნება მომდევნო არჩევნებზე შეეძლება”

ვახტანგ ძაბირაძე - “თუ “ქართული ოცნება” გაათავისუფლებს პატიმრებს და პოლიტიკურ კურსსაც შეცვლის, შეიძლება დარეგულირდეს პროცესები”

ნათია თურნავა -  ტერმინის "ღრმაწყლოვანი" პოლიტიზირება და რაღაც განსაკუთრებული მნიშვნელობის მინიჭება, ალბათ, იმას აწყობდა, ვინც ამით თავის წარუმატებლობას ფარავდა

ეკონომიკის მინიტრის ნათია თურნავას განცხადებით, შავ ზღვაზე ნებისმიერი თანამედროვე ტიპის პორტი იქნება ღრმაწყლოვანი.

მისივე განმარტებით, ღრმაწყლოვანი არის ნებისმიერი პორტი, სადაც აკვატორიის სიღრმე არის 10 მეტრზე მეტი. შესაბამისად, მინისტრის თქმით, ტერმინ ღრმაწყლოვანის პოლიტიზირება და მისთვის რაიმე განსაკუთრებული მნიშვნელობის მინიჭება აწყობდა იმას, ვინც ამით საკუთარ წარუმატებლობას ფარავდა.

„დღევანდელ დღეს ნებისმიერი თანამედროვე პორტი, რომელიც უნდა მოემსახუროს თანამედროვე პანამქსის ტიპის ხომალდებს, რომელსაც 65 ათას ტონაზე მეტი ამწეობის შესაძლებლობა აქვს, ასეთი პორტი უნდა იყოს ღრმაწყლოვანი. ეს არის ნებისმიერი პორტი, სადაც სიღრმე აკვატორიის არის 10 მეტრზე მეტი. დღესდღეობით ფოთის მოქმედი პორტი და მისი აკვატორია არის, დაახლოებით, საშუალოდ რომ ვთქვათ, 8 მეტრის სიღრმის, თუმცა გარკვეული ადგილები არის 10-მეტრიანი და ნებისმიერი საპორტო ინფრასტრუქტურა, რომელიც განვითარდება აქ, მათ შორის, რიონის დელტაში, უნდა იყოს უფრო თანამედროვე სტანდარტის და უნდა იყოს 10 მეტრზე მეტი სიღრმის. ის ფაქტი, რომ თუნდაც „პეისის“ პროექტი და ალბათ, მომავალში „ეიპიემ ტერმინალსის“ პროექტი, ორივე ამ გაგებით ღრმაწყლოვანია, ერთი მეორეს ხელს არ უშლის. ასეთივე ღრმაწყლოვანი უნდა იყოს თანამედროვე ტიპის ანაკლიის პროექტი და ნებისმიერი საპორტო ინფრასტრუქტურა, რომელიც დღეს ვითარდება, იმისთვის, რომ იყოს კონკურენტული. ამიტომ თვითონ ამ ტერმინის, ღრმაწყლოვანი, პოლიტიზირება, რაღაც განსაკუთრებული მნიშვნელობის ამისთვის მინიჭება, ალბათ, აწყობდა იმას, ვინც ამით თავის წარუმატებლობას ფარავდა. ეს არის წმინდა ტექნიკური საკითხი. ნებისმიერი თანამედროვე პორტი შავ ზღვაზე, ალბათ, იქნება ამ გაგებით ღრმაწყლოვანი,“- განაცხადა ნათია თურნავამ.

ახმედ ალილი - არც იმას გამოვრიცხავ, რომ რუსეთმა სამხრეთ კავკასიაში ვითარების დესტაბილიზაციისთვის პოლიტიკური მკვლელობების ორგანიზებაზე თქვას უარი
ქართული პრესის მიმოხილვა 11.08.2025
გიორგი ბილანიშვილი - აშშ-ის შუამავლობით სამხრეთ კავკასიაში მოვლენები უაღრესად დინამიურად და საინტერესოდ ვითარდება
ამანათებისა და ტვირთების სახმელეთო ტრანსპორტირება ჩინეთიდან
შპს „გეა“ კონკურენციის სააგენტოს გადაწყვეტილებას არ ეთანხმება
„ბლოქსი ორთაჭალა“ - ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი თბილისში!
SPRIBE-მა შპს ავიატორის წინააღმდეგ დიდი ბრიტანეთის სასამართლოში წინასწარი უზრუნველყოფის საქმე მოიგო