ირაკლი ლექვინაძე ComCom-ის სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებთან დაკავშირებულ კონფერენციაზე სიტყვით გამოვიდა

ირაკლი ლექვინაძე ComCom-ის სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებთან დაკავშირებულ კონფერენციაზე სიტყვით გამოვიდა

კომუნიკაციების კომისიამ, ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების კანონდარღვევით გავრცელების გადაჭრის მიზნით, კონფერენცია „სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement“ ჩაატარა.

კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს ინფორმაციით, ღონისძიება გახსნა ComCom-ის წევრმა, ივანე მახარაძემ, საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს თავმჯდომარე, ირაკლი ლექვინაძემ და ევროკავშირის მედია ექსპერტმა, ჟან ფრანსუა ფურნემონმა.

„ჩვენ გვაქვს კონკურენციის და მომხმარებლის უფლებების კუთხით ევროპულ მოთხოვნებთან დაახლოებული კანონმდებლობა, ძალიან მაღალ დონეზეა და მჭიდროა თანამშრომლობა კომუნიკაციების კომისიასთან. გვაქვს არაერთი პლატფორმა, სადაც ამ მიმართულებით ვაზიარებთ ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებას, ვსაუბრობთ გამოწვევებზე და ერთობლივ შესაძლებლობებზე. 2020 წლიდან, კანონმდებლობის გაუმჯობესების შემდეგ, კონკურენციის კუთხით კომისიამ განიხილა და დაადასტურა ერთი შეთანხმებული ქმედების ქეისი, სადაც ჩვენც აქტიურად ვიყავით ჩართულები.

დღევანდელ შეხვედრაზე მსჯელობა მიმდინარეობს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარზე არსებულ გამოწვევებზე, პროდუქტის განთავსებისას სამართლიანი წესების დადგენაზე, რაც ვფიქრობ რომ დღეს მეტად აქტუალურია ქართული მედია სივრცისთვის და მომხმარებლის ინტერესების დაცვის მიმართულებით მნიშვნელოვანი“, - განაცხადა საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს თავმჯდომარე, ირაკლი ლექვინაძემ შეხვედრაზე სიტყვით გამოსვლისას.

სააგენტოს ინფორმაციით, ღონისძიებაზე გაიმართა კვლევის შედეგების პრეზენტაცია, რომლის ფარგლებში შესწავლილ იქნა 15 ქვეყნის პრაქტიკა.

„ანალიზმაც აჩვენა, რომ ყველა ევროპულ ქვეყანაში პროდუქტის განთავსების დარღვევაზე კანონი და მარეგულირებელი კომისიების მიდგომა ძალიან მკაცრია. კონფერენციის ფარგლებში გაიმართა ორი პანელური დისკუსია: „პროდუქტის განთავსების გავლენა მომხმარებელზე და სარეკლამო ბაზარზე“ და „პროდუქტის განთავსების საერთაშორისო პრაქტიკა და მიდგომები“. ღონისძიებაში მონაწილეობდა დიდი ბრიტანეთისა და ლიეტუვის მარეგულირებელი კომისიების წარმომადგენლები, ევროკავშირის დელეგაციისა და ამერიკის საელჩოს, ასევე, ტელემაუწყებლების, გაყიდვების სახლებისა და არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

11.08.2025 / 08:27

სანდრო თვალჭრელიძე - “ახლავე გეტყვით, რომ მერაბ სეფაშვილის დასახელების შემთხვევაში კალაძეს გამარჯვება გარანტირებული ექნება”

“თბილისი კალაძეს დაუთმეს და დანარჩენი საქართველო კობახიძეს” - რატომ ცვლის “ოცნება” მერების ნახევარს რეგიონებში

მირიან მირიანაშვილი - “ვაშინგტონში გადაწყდა, რომ ჩვენს რეგიონში პოლიტიკური ლანდშაფტი ტოტალურად უნდა შეიცვალოს“

“ნომრების ომი” და 13 წლის წინანდელი პრეცედენტი - “ენმ-ს საარჩევნო ნომრის დაბრუნება მომდევნო არჩევნებზე შეეძლება”

ვახტანგ ძაბირაძე - “თუ “ქართული ოცნება” გაათავისუფლებს პატიმრებს და პოლიტიკურ კურსსაც შეცვლის, შეიძლება დარეგულირდეს პროცესები”

ირაკლი ლექვინაძე ComCom-ის სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებთან დაკავშირებულ კონფერენციაზე სიტყვით გამოვიდა

კომუნიკაციების კომისიამ, ქართულ სატელევიზიო სივრცეში პროდუქტის განთავსების კანონდარღვევით გავრცელების გადაჭრის მიზნით, კონფერენცია „სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევები - Product Placement“ ჩაატარა.

კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს ინფორმაციით, ღონისძიება გახსნა ComCom-ის წევრმა, ივანე მახარაძემ, საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს თავმჯდომარე, ირაკლი ლექვინაძემ და ევროკავშირის მედია ექსპერტმა, ჟან ფრანსუა ფურნემონმა.

„ჩვენ გვაქვს კონკურენციის და მომხმარებლის უფლებების კუთხით ევროპულ მოთხოვნებთან დაახლოებული კანონმდებლობა, ძალიან მაღალ დონეზეა და მჭიდროა თანამშრომლობა კომუნიკაციების კომისიასთან. გვაქვს არაერთი პლატფორმა, სადაც ამ მიმართულებით ვაზიარებთ ადგილობრივ და საერთაშორისო გამოცდილებას, ვსაუბრობთ გამოწვევებზე და ერთობლივ შესაძლებლობებზე. 2020 წლიდან, კანონმდებლობის გაუმჯობესების შემდეგ, კონკურენციის კუთხით კომისიამ განიხილა და დაადასტურა ერთი შეთანხმებული ქმედების ქეისი, სადაც ჩვენც აქტიურად ვიყავით ჩართულები.

დღევანდელ შეხვედრაზე მსჯელობა მიმდინარეობს სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარზე არსებულ გამოწვევებზე, პროდუქტის განთავსებისას სამართლიანი წესების დადგენაზე, რაც ვფიქრობ რომ დღეს მეტად აქტუალურია ქართული მედია სივრცისთვის და მომხმარებლის ინტერესების დაცვის მიმართულებით მნიშვნელოვანი“, - განაცხადა საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს თავმჯდომარე, ირაკლი ლექვინაძემ შეხვედრაზე სიტყვით გამოსვლისას.

სააგენტოს ინფორმაციით, ღონისძიებაზე გაიმართა კვლევის შედეგების პრეზენტაცია, რომლის ფარგლებში შესწავლილ იქნა 15 ქვეყნის პრაქტიკა.

„ანალიზმაც აჩვენა, რომ ყველა ევროპულ ქვეყანაში პროდუქტის განთავსების დარღვევაზე კანონი და მარეგულირებელი კომისიების მიდგომა ძალიან მკაცრია. კონფერენციის ფარგლებში გაიმართა ორი პანელური დისკუსია: „პროდუქტის განთავსების გავლენა მომხმარებელზე და სარეკლამო ბაზარზე“ და „პროდუქტის განთავსების საერთაშორისო პრაქტიკა და მიდგომები“. ღონისძიებაში მონაწილეობდა დიდი ბრიტანეთისა და ლიეტუვის მარეგულირებელი კომისიების წარმომადგენლები, ევროკავშირის დელეგაციისა და ამერიკის საელჩოს, ასევე, ტელემაუწყებლების, გაყიდვების სახლებისა და არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები“,- ნათქვამია ინფორმაციაში.

ახმედ ალილი - არც იმას გამოვრიცხავ, რომ რუსეთმა სამხრეთ კავკასიაში ვითარების დესტაბილიზაციისთვის პოლიტიკური მკვლელობების ორგანიზებაზე თქვას უარი
ქართული პრესის მიმოხილვა 11.08.2025
გიორგი ბილანიშვილი - აშშ-ის შუამავლობით სამხრეთ კავკასიაში მოვლენები უაღრესად დინამიურად და საინტერესოდ ვითარდება
ამანათებისა და ტვირთების სახმელეთო ტრანსპორტირება ჩინეთიდან
შპს „გეა“ კონკურენციის სააგენტოს გადაწყვეტილებას არ ეთანხმება
„ბლოქსი ორთაჭალა“ - ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი თბილისში!
SPRIBE-მა შპს ავიატორის წინააღმდეგ დიდი ბრიტანეთის სასამართლოში წინასწარი უზრუნველყოფის საქმე მოიგო