ADB-ის სექტორული ჯგუფის გენერალური დირექტორი - თბილისს, ურბანული მობილობის კუთხით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა აქვს

ADB-ის სექტორული ჯგუფის გენერალური დირექტორი - თბილისს, ურბანული მობილობის კუთხით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა აქვს

აზიის განვითარების ბანკის (ADB) ყოველწლიური შეხვედრის ფარგლებში, პანელური დისკუსია - „ელექტრონული მობილობის მართვა აზიისა და წყნარი ოკეანის განვითარებად ქვეყნებში“ გაიმართა.

ამის შესახებ ინფორმაციას თბილისის მერია ავრცელებს.

მათივე ცნობით, სემინარზე აზიისა და წყნარი ოკეანის ქვეყნებში „მწვანე ტრანსპორტის“ ტენდენციებზე იმსჯელეს. მათ შორის, წარმოადგინეს ADB-ის ყოვლისმომცველი მიდგომა ელექტრომობილების ხელშეწყობის მიზნით, ყველა ძირითადი სატრანსპორტო მიმართულებით.

დისკუსიის მონაწილეებს მისასალმებელი სიტყვით აზიის განვითარების ბანკის სექტორული ჯგუფის გენერალურმა დირექტორმა რამეშ სუბრამანიამმა მიმართა და აღნიშნა, რომ სხვა განვითარებად ქვეყნებთან შედარებით, თბილისში ურბანული მობილობის თვალსაზრისით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა არსებობს.

„არ ვიცი, თბილისის მოსახლეობა რას გრძნობს, მაგრამ ურბანული მობილობის კუთხით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა აქვთ. იმ ქვეყნებში კი, რომელთაც ზოგიერთი ჩვენგანი წარმოადგენს, კარგად ვიცით, რომ ურბანული მობილობის მიმართულებით ბევრი გამოწვევა არსებობს და ძირეულ ცვლილებებს საჭიროებს. ტრანსპორტი მოქალაქეებს სამსახურებთან, საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან აკავშირებს და ქვეყნის ეკონომიკურ შესაძლებლობებს ავითარებს, თუმცა მას საკუთარი საფასური აქვს - ტრანსპორტი გლობალური ნახშირბადის ემისიის, დაახლოებით, მეოთხედს შეადგენს, რაც საკმაოდ შემაშფოთებელი სტატისტიკაა“, - განაცხადა ADB-ის სექტორული ჯგუფის გენერალურმა დირექტორმა.

მისივე განმარტებით, პირველ რიგში, კრიტიკული საჭიროებებისა და ტრანსფორმაციისკენ მიმართული ქმედებების განსაზღვრაა საჭირო, ADB კი ნახშირბადის დონის შემცირებისთვის ინოვაციურ ქმედებებს მომავალშიც აქტიურად დაუჭერს მხარს.

„აზიის განვითარების ბანკის ელექტრონული მობილობის პროგრამა შვიდ ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოში, ურბანული მობილობის, განსაკუთრებით კი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებას ემსახურება. საქართველოში „თეგეტას“ „მწვანე ავტომობილების“ პროექტი დავაფინანსეთ. ცვლილებების განსახორციელებლად, პირველ რიგში, საჭიროა დაფინანსების არსებობა, თუმცა მასთან ერთად, მნიშვნელოვანია მისი ეფექტური აღსრულების პოლიტიკა“, - განაცხადა რამეშ სუბრამანიამმა.

როგორც თბილისის მერიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაშია ნათქვამი, ADB-ის 57-ე ყოველწლიური შეხვედრა, რომელშიც 68 ქვეყნის 4 000-მდე წარმომადგენელი მონაწილეობდა, თბილისში 2-5 მაისს გაიმართა. ღონისძიებების მონაწილეებს შორის იყვნენ საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტები, დიპლომატები, კერძო სექტორის წარმომადგენლები და სამთავრობო დელეგაციები.

ADB-ის სექტორული ჯგუფის გენერალური დირექტორი - თბილისს, ურბანული მობილობის კუთხით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა აქვს

აზიის განვითარების ბანკის (ADB) ყოველწლიური შეხვედრის ფარგლებში, პანელური დისკუსია - „ელექტრონული მობილობის მართვა აზიისა და წყნარი ოკეანის განვითარებად ქვეყნებში“ გაიმართა.

ამის შესახებ ინფორმაციას თბილისის მერია ავრცელებს.

მათივე ცნობით, სემინარზე აზიისა და წყნარი ოკეანის ქვეყნებში „მწვანე ტრანსპორტის“ ტენდენციებზე იმსჯელეს. მათ შორის, წარმოადგინეს ADB-ის ყოვლისმომცველი მიდგომა ელექტრომობილების ხელშეწყობის მიზნით, ყველა ძირითადი სატრანსპორტო მიმართულებით.

დისკუსიის მონაწილეებს მისასალმებელი სიტყვით აზიის განვითარების ბანკის სექტორული ჯგუფის გენერალურმა დირექტორმა რამეშ სუბრამანიამმა მიმართა და აღნიშნა, რომ სხვა განვითარებად ქვეყნებთან შედარებით, თბილისში ურბანული მობილობის თვალსაზრისით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა არსებობს.

„არ ვიცი, თბილისის მოსახლეობა რას გრძნობს, მაგრამ ურბანული მობილობის კუთხით, საკმაოდ კარგი მდგომარეობა აქვთ. იმ ქვეყნებში კი, რომელთაც ზოგიერთი ჩვენგანი წარმოადგენს, კარგად ვიცით, რომ ურბანული მობილობის მიმართულებით ბევრი გამოწვევა არსებობს და ძირეულ ცვლილებებს საჭიროებს. ტრანსპორტი მოქალაქეებს სამსახურებთან, საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან აკავშირებს და ქვეყნის ეკონომიკურ შესაძლებლობებს ავითარებს, თუმცა მას საკუთარი საფასური აქვს - ტრანსპორტი გლობალური ნახშირბადის ემისიის, დაახლოებით, მეოთხედს შეადგენს, რაც საკმაოდ შემაშფოთებელი სტატისტიკაა“, - განაცხადა ADB-ის სექტორული ჯგუფის გენერალურმა დირექტორმა.

მისივე განმარტებით, პირველ რიგში, კრიტიკული საჭიროებებისა და ტრანსფორმაციისკენ მიმართული ქმედებების განსაზღვრაა საჭირო, ADB კი ნახშირბადის დონის შემცირებისთვის ინოვაციურ ქმედებებს მომავალშიც აქტიურად დაუჭერს მხარს.

„აზიის განვითარების ბანკის ელექტრონული მობილობის პროგრამა შვიდ ქვეყანაში, მათ შორის საქართველოში, ურბანული მობილობის, განსაკუთრებით კი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებას ემსახურება. საქართველოში „თეგეტას“ „მწვანე ავტომობილების“ პროექტი დავაფინანსეთ. ცვლილებების განსახორციელებლად, პირველ რიგში, საჭიროა დაფინანსების არსებობა, თუმცა მასთან ერთად, მნიშვნელოვანია მისი ეფექტური აღსრულების პოლიტიკა“, - განაცხადა რამეშ სუბრამანიამმა.

როგორც თბილისის მერიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაშია ნათქვამი, ADB-ის 57-ე ყოველწლიური შეხვედრა, რომელშიც 68 ქვეყნის 4 000-მდე წარმომადგენელი მონაწილეობდა, თბილისში 2-5 მაისს გაიმართა. ღონისძიებების მონაწილეებს შორის იყვნენ საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტები, დიპლომატები, კერძო სექტორის წარმომადგენლები და სამთავრობო დელეგაციები.

ვაჟა ბერიძე - ქართული სახელმწიფოებრიობა საფრთხეშია - ჩვენ ისევ დასამტკიცებელი გვაქვს, რომ თავისუფლებასა და დამოუკიდებლობას ვიმსახურებთ
ნათია ფიფია - დასავლურ საგანმანათლებლო სისტემასთან მიახლოება ხანგრძლივი პროცესია და მოითხოვს, ერთი მხრივ გლობალურ გამოწვევებს ვუპასუხოთ, მეორე მხრივ, მივუახლოვდეთ ქართულ რეალობასთან მორგებულ დასავლურ სტანდარტებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 17.07.2025
სებსბერი - მოცვის პლანტაციები გურიაში
Wendy’s®-მა თავისუფლების მოედანზე მორიგი ფლაგმანი რესტორანი გახსნა
ლეგენდების საქველმოქმედო მატჩი ლისაბონში SMH Sports-ის მონაწილეობით გაიმართება
ქართული რივიერა უნიკალური მიკროკლიმატითა და სანაპირო ზოლით - ადგილი, რომელიც ერთი ჩასვლით შეგიყვარდებათ
2026 წლის რაგბის 20-წლამდელთა მსოფლიო ჩემპიონატს საქართველო უმასპინძლებს
BGA-ს დამფუძნებლები გენერალური პროკურორისგან ირაკლი გილაურის წინააღმდეგ საქმის დაუყოვნებლივ გამოძიებას ითხოვენ
სიახლე PSP-ში - ოლიგოთერაპიის ლიდერი ფრანგული ბრენდი „ლაბორატორია გრანიოს” პროდუქტები უკვე საქართველოშია
ახალი ლოკაციები, მაღალი ხარისხი - „რომპეტროლი“ ქსელის გაფართოებას განაგრძობს