29 ნოემბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით „ექსპოჯორჯიაში“ სოფლის მეურნეობის და კვების მრეწველობის, საერთაშორისო გამოფენა გაიმართება

29 ნოემბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით, „ექსპოჯორჯიას“ ორგანიზებით სოფლის მეურნეობის და კვების მრეწველობის, საერთაშორისო გამოფენა - Agro/Food/Drink/Tech/Expo 2024 გაიმართება.

ეს არის ღონისძიება, რომელზეც აუცილებლად უნდა დაესწროთ თუ ხართ სოფლის მეურნეობის ინდუსტრიაში, როგორც მცირე წარმოების ისე მსხვილი კომპანიების მფლობელები თუ წარმომადგენლები.

რა დაგხვდებათ ადგილზე?

სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკა

სასათბურე მეურნეობის ტექნოლოგიები

სარწყავი სისტემები

სარგავი და სათესლე მასალები

სასუქი და პესტიციდები

კვების მრეწველობის პროდუქცია

გამოფენის მიზანია მონაწილე კომპანიებს ხელი შევუწყოთ როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო პარტნიორების პოვნაში და ახალი ბაზრების ათვისებაში. წელს პირველად USAID-ის სასოფლო-სამეურნეო ბაზრების დივერსიფიკაციის პროგრამის მხარდაჭერით გამოფენას ეწვევიან შემსყიდველები ინდოეთიდან. ნუშის და თხილის მწარმოებლებს შესაძლებლობა ექნებათ შეხვდნენ წამყვან კომპანიებს ინდოეთიდან.

ნიდერლანდების საელჩოსთან და ლურჯი მოცვის ასოციაციასთან თანამშრომლობით, 30 ნოემბერს გამოფენას ეწვევა ცნობილი საკონსულტაციო კომპანია - „TWOWAYZ“ , სოფლის მეურნეობის ბიზნესის განვითარების ტრენერი - EDWIN HUYBERS, რომელიც მთელი დღის განმავლობაში ჩაატარებს ვორქშოფების სერიას.

დასასწრებათ საჭიროა წინასწარი რეგისტრაცია ამ ბმულზე.

კონფერენციის მხარდამჭერია „თიბისი“.

29 და 30 ნოემბერს 11-დან 17:00 საათამდე მთელი დღის განმავლობაში ჩატარდება სხვადასხვა საინტერესო შეხვედრები და პანელური დისკუსიები.

დასწრება თავისუფალია.

მისამართი: წერეთელის 118, ექსპოჯორჯიას მე-11 პავილიონი,

სამუშაო საათები: 11:00-18:00

(R)

ავთანდილ წულაძე - ტრამპი პუტინის სასარგებლოდ მოქმედებს
ქართული პრესის მიმოხილვა 24.04.2025
Yandex Go-ს ელექტროსკუტერები უკვე თბილისშია
ბრიტანულ-ქართული აკადემიისა და ბრიტანული სკოლის დამფუძნებლები მთავრობას მიმართავენ
Walmark - 10 წელი საქართველოში: პირველი საკვები დანამატების ბრენდი, რომელმაც მოსახლეობაში ჯანმრთელობაზე ზრუნვის კულტურა დანერგა
"გოლდენ ფლის ინვესთმენთსი" ოპერირების პირველი წლის წარმატებით დახურვას აღნიშნავს
„სოკარი“ ციფრული გამოცდილების ახალ ეტაპზე გადადის - განახლებული აპლიკაცია და ლოიალობის პროგრამა უკვე ხელმისაწვდომია
„მაკდონალდს საქართველოს“ თბილისში, რიგით 26-ე ახალი რესტორანი შეემატა