ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, ხვალ მონაცემთა ბაზის ყოველწლიური ფესტივალი DataFest Tbilisi გაიხსნება.
როგორც „ინტერპრესნიუსს“თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიდან აცნობეს, DataFest Tbilisi ფესტივალში მონაწილეობას მიიღებენ სპიკერები ისეთი გლობალური კომპანიებიდან, როგორიცაა: Google Cloud, Facebook, Amazon, Zalando და სხვა. ამასთან, DataFest Tbilisi -ზე სხვადასხვა ქვეყნიდან 500 მონაწილე იქნება წარმოდგენილი: ჟურნალისტები, სამოქალაქო საზოგადოების ორგანიზაციების აქტივისტები, მარკეტინგის სპეციალისტები, ბიზნესმენები, მთავრობის წარმომადგენლები, მონაცემთა ანალიტიკოსები, ვებ-დეველოპერები, დიზაინერები და ა.შ. მონაცემებისა და კომუნიკაციების თემაზე ამ მასშტაბის ღონისძიება კავკასიის რეგიონში აქამდე არ ჩატარებულა.
„ღონისძიება, რომელიც 7 ნოემბრიდან 9 ნოემბრამდე გაგრძელდება უნიკალურია, რადგან იგი იძლევა მრავალფეროვანი გამოცდილების მიღების საშუალებას: მონაწილეები ინდუსტრიის ლიდერებისგან მოისმენენ ინსპირაციულ გამოსვლებს; ამავე ექსპერტებისგან თემატურ სემინარებზე უფრო სიღრმისეულად შეისწავლიან მათთვის საინტერესო საკითხებს; ფესტივალის ფარგლებში გამართულ datathon-ებზე უკვე პრაქტიკაში განახორციელებენ იმ ცოდნას, რაც პირველი ორი დღის განმავლობაში დააგროვეს. ფესტივალი მოიცავს 6 თემას: მონაცემების კომუნიკაციაში დიზაინის გამოყენება, მონაცემთა ჟურნალისტიკა, ფინანსური მონაცემები და ტექნოლოგიები, მონაცემების გამოყენება პოლიტიკასა და მმართველობაში, ხელოვნური ინტელექტი და მონაცემთა მეცნიერება, მონაცემების გამოყენება ბიზნესსა და მარკეტინგში“, - ნათქვამია თსუ-ს მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
DataFest-ის პირველ დღეს თსუ უმასპინძლებს, მეორე და მესამე დღეებში კი ფესტივალი ვეტერანთა პარკში მდებარე ნაძალადევის მედიათეკაში გაგრძელდება.