„აიპლიუსი“ მომხმარებლებს უფასო მიწოდების სერვისს სთავაზობს

„აიპლიუსი“ მომხმარებლებს უფასო მიწოდების სერვისს სთავაზობს

Apple-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში „აიპლიუსი" მომხმარებლებს გამარტივებულ სერვისს და მორგებულ სიახლეებს სთავაზობს. ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს" კომპანია „აიპლიუსიდან" აცნობეს.

მათივე ინფორმაციით, ქვეყანაში გავრცელებული კორონავირუსის ეპიდემიის და შეზღუდვების გამო, მაღაზია დროებით, 3 იანვრიდან ონლაინ რეჟიმში მუშაობაზე გადადის. „აიპლიუსის" ცნობით, კომპანია მზად არის მომხმარებლებს უფასო მიტანის სერვისი შესთავაზოს.

„მომხმარებლების თხოვნის და დიდი ინტერესის გამო, ადგილზე მიტანის სერვისით შეუძლიათ ისარგებლონ ნებისმიერი პროდუქციის (iPhone, Samsung, Xiaomi, Console, JBL, GoPro, ორიგინალი აქსესუარები) შეძენისას. ჩვენი კურიერი კი 30 წუთის განმავლობაში ნივთს უფასოდ მიუტანს. საკურიერო სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია თბილისში, ბათუმსა და ქუთაისში", - აცხადებს „აიპლიუსის" მენეჯერი გიორგი ჩიხრაძე.

შეკვეთის გაკეთება შესაძლებელია, როგორც საიტზე - www.iPlus.Ge, ასევე სატელეფონი რეჟიმში 2 19 60 60 და Messanger მიმოწერაში. გარდა Online შეძენისა, ექსლუზიურად „აიპლიუსის" მომხმარებლებს შეუძლიათ Online განვადებით ისარგებლონ „თიბისი" და „სფეის ბანკთან".

„ტექნიკის შეძენასთან ერთად, ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენი სერვისები. პროგრამული და ტექნიკური მომსახურებით ძალიან ბევრი ადამიანია დაინტერესებული. ჩვენ უკვე ერთი წელია გვაქვს პროექტი „კაცი გამოძახებით", სადაც ჩვენი პროგრამისტების და ტექნიკოსების ჯგუფი ადგილზე ემსახურებიან მომხმარებლებს. სურვილის შემთხვევაში შესაძლებელია მათი გამოძახება სპეციალური დამცავი ეკიპირებით“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

„აიპლიუსი“ მომხმარებლებს უფასო მიწოდების სერვისს სთავაზობს

Apple-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში „აიპლიუსი" მომხმარებლებს გამარტივებულ სერვისს და მორგებულ სიახლეებს სთავაზობს. ამის შესახებ „ინტერპრესნიუსს" კომპანია „აიპლიუსიდან" აცნობეს.

მათივე ინფორმაციით, ქვეყანაში გავრცელებული კორონავირუსის ეპიდემიის და შეზღუდვების გამო, მაღაზია დროებით, 3 იანვრიდან ონლაინ რეჟიმში მუშაობაზე გადადის. „აიპლიუსის" ცნობით, კომპანია მზად არის მომხმარებლებს უფასო მიტანის სერვისი შესთავაზოს.

„მომხმარებლების თხოვნის და დიდი ინტერესის გამო, ადგილზე მიტანის სერვისით შეუძლიათ ისარგებლონ ნებისმიერი პროდუქციის (iPhone, Samsung, Xiaomi, Console, JBL, GoPro, ორიგინალი აქსესუარები) შეძენისას. ჩვენი კურიერი კი 30 წუთის განმავლობაში ნივთს უფასოდ მიუტანს. საკურიერო სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია თბილისში, ბათუმსა და ქუთაისში", - აცხადებს „აიპლიუსის" მენეჯერი გიორგი ჩიხრაძე.

შეკვეთის გაკეთება შესაძლებელია, როგორც საიტზე - www.iPlus.Ge, ასევე სატელეფონი რეჟიმში 2 19 60 60 და Messanger მიმოწერაში. გარდა Online შეძენისა, ექსლუზიურად „აიპლიუსის" მომხმარებლებს შეუძლიათ Online განვადებით ისარგებლონ „თიბისი" და „სფეის ბანკთან".

„ტექნიკის შეძენასთან ერთად, ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენი სერვისები. პროგრამული და ტექნიკური მომსახურებით ძალიან ბევრი ადამიანია დაინტერესებული. ჩვენ უკვე ერთი წელია გვაქვს პროექტი „კაცი გამოძახებით", სადაც ჩვენი პროგრამისტების და ტექნიკოსების ჯგუფი ადგილზე ემსახურებიან მომხმარებლებს. სურვილის შემთხვევაში შესაძლებელია მათი გამოძახება სპეციალური დამცავი ეკიპირებით“, - ნათქვამია ინფორმაციაში.

კახა გოგოლაშვილი - ხელისუფლების მხრიდან საქმე გვაქვს ავტორიტარიზმის კონსოლიდაციასთან, მცდელობასთან, რომ ქვეყანაში დემოკრატია საბოლოოდ დასრულდეს და მოხდეს საქართველოს აზერბაიჯანიზაცია
ქართული პრესის მიმოხილვა 05.06.2025
Samsung Bespoke AI - ინოვაციური ტექნოლოგიებით აღჭურვილი მაცივარი
STEAM Challenge Georgia - ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ
ისტორიის გაცოცხლება - „კარფური“ უნიკალურ პროექტს ახორციელებს
კომპანია PSP ევროკავშირი-საქართველოს ბიზნეს საბჭოს (EUGBC) წევრი გახდა
სილქნეტი: „დაჭრილ მებრძოლთა თანადგომის ფონდმა“ წლის დასაწყისიდან 48 ბენეფიციარს დახმარება გაუწია
„ვისოლ ჯგუფმა“ ერთ დღეში თბილისში 4 ამერიკული რესტორანი გახსნა
„საქკაბელის“ ციფრული ტრანსფორმაცია: ERP სისტემის დანერგვა BDO Digital-თან ერთად